۱۴۰۲ مهر ۶, پنجشنبه

 رژیم خامنه ای دن کیشوت وار در خارج،با جنگ خندق در داخل

انقلاب مهسا ( زن زندگی آزادی ) به عنوان یک شوک بزرگ،برای خامنه ای بود و بساط اش را در آستانه سرنگونی قرار داد.رژیم با اتخاذ یک جنگ تمام عیار، که در کشورهای دیگر دنیا،در جنگ با دشمن متجاوز خارجی انجام می گیرد .ولی خامنه ای  در جنگ با ملت ،به این جنایت بزرگ و بی سابقه دردنیا ،مبادرت ورزید.اما  خیزش مزبور و بالعکس اقدام جنایتکارانه،در سرکوب ملتی بی اسلحه و مهمات ،موجب گردید. دول منطقه و جهان به نقطه ضعف  بزرگ ، بعنوان چشم اسفندیار رژیم پی برده و حساب دیگری برای این بساط اهریمنی باز کنند. که بعلت خضوع و خشوع رژیم ،از سوی ناظرین آگاه ، به نوعی، یک  رابطه ارباب و رعیتی از سوی این  بساط  دن کیشوتی بشمار رفت . که هزار البته ادامه این شیوه ،سرانجام می توان. فروپاشی کامل و نهائی این بساط را، رقم بزند.
زیرا رژیم اسلامی،با تسلیم شدن به همسایگان و دیگران،تصور می کند.با خریدن زمان ،می تواند موقعیت سوق الجیشی خود را، در مقابله با ملت ایران ،به عنوان  دشمن واقعی خود،تحکیم بخشیده و اینکه  در غایت امر، با اتخاذ مجدد این شیوه ،بار دیگر خیزش ملت ایران را سرکوب کند. اما روش هائی که تاکنون، در مقابله با انفجار خشم ملی بکار برده،بیشتر حاکی از ترس و وحشت توام با آرام و قرار نگرفتن خامنه ای از بازگشت دو باره ملت به خیابانها را تداعی می کند.وی در آستانه سالگرد جمعه خونین زاهدان،با استفاده از شیوه جنگ خندق در صدر اسلام، با کندن خندق، در راههای منتهی به شهر زاهدان،به خیال خود،تصور می کند.که می تواند جلو خیزش مردم قهرمان این شهررا بگیرد.
اما وی نمیداند .که دنیا شاهد این ماجرا بوده و تمامی آنتن ها، بسوی این شهر قهرمان پرور،زوم شده است.بدیهی است. پیوستن ملت ایران در سراسر کشور،از جمله قشر خاکستری و نیز آنهائی که دلشوره ارتزاق حداقلی و نگرانی از دست دادن این نان قسی القلب ،به خانواده را دارند.به خیزش زاهدان ،بالاخص در شهرهای بزرگ،می تواند .روز سرنوشت سازی را ، یک بار و برای همیشه رقم بزند.درخیزش مهسا تجربه و درس های  زیادی آموخته شد . بیآییم با سودجوئی ازین تجربیات ، مردم قهرامان زاهدان را،درین جنگ نابرابر، تنها نگذاریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر