۱۴۰۲ شهریور ۱۳, دوشنبه

 آری هم میهن، تفاوت جان انسان ایرانی تحت زعامت رژیم سفاک اسلامی، با جان انسانهای دیگر در این کره خاکی از زمین تا آسمان است: یک خبر روز حاکی است. که کشتی یخ شکن استرالیائی، یک سفر هفت هزار کیلومتری از استرالیا، تا ایستگاهی در قطب جنوب را متقبل شده، تا یک استرالیائی بیمار را، جهت مداوا ازین ایستگاه به کشور برگرداند.


پروازهوائی، به پایگاه تحقیقاتی مزبور در قطب جنوب در فصل زمستان، بعلت دمای سی درجه زیر صفر، امکان پذیر نبوده و میبایست. این ماموریت انسانی، از طریق یک کشتی مجهز یخ شکن، با همه مخارج و خطرات مربوطه انجام گیرد. بالعکس، جان یک انسان ایرانی، تحت لوای حکومت اسلامی، در منهای بینهایت قرار دارد. زنده یاد جواد روحی، کاملا سالم و شاداب و سرشار از انرژی جوانی و امید به زندگی و در حال رقص و یک اعتراض ساده به تحمیل حجاب اجباری به زنان کشور، از سوی جلادان خامنه‌ای دستگیر میشود. عمال جنایتکار خامنه‌ای سفّاک در زندان، جواد روحی را به همان شیوه کثیفی که جان مهسا امینی را گرفت. جهت ترساندن و زهر چشم گرفتن از ملت ایران و ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه، درست در آستانه سالگرد خیزش مهسا به قتل رسانده، پیکر سلّاخی شده وی را با هزار شرط و قرار و تهدید، تحویل خانواده مظلوم و سوگوار وی میدهند.
جنایاتی که این نکبت اسلامی، از ابتدا و تا کنون مرتکب شده، حاکی از این است. که حکومت خامنه‌ای کودک کش زن ستیر، روی دریای خون کودکان، زنان و جوانان کشور بنا شده است. نه در حمله اسکندر، نه اعراب و نه چنگیز ونه تیمور و.. این همه خونریزی و کشتار، از مردم ایران، که خامنه‌ای جنایتکار مرتکب شده، رخ نداده بود. سید علی معتاد، دست همه جنایتکاران را، در خونریزی و کشتار و بیرحمی و قتل عام، از پشت بسته است. در نتیجه اگر قتل بیرحمانه زنده یاد مهسا امینی در بازداشتگاه، آغازی بود. بر رستاخیز ملی زن زندگی آزادی، شکنجه طولانی و قتل مظلومانه جواد روحی در زندان نیز بایستی و می‌تواند، خیزشی با هر دو عنوان مهسا و جواد را رقم زده و به سرانجام برساند. این دو قتل جنایتکارانه نشان داد. که رژیم خون آشام اسلامی، تنها با همتّ جمعی همه اقشار و طبقات رنگین کمان ملت ایران می‌تواند. سرنگون و به گورستان تاریخ واژگون گردد. باید همزمان، متحد و میلیونی، در سراسر ایران دست به کار شد. پایان این رژیم اهریمنی در دستان متحد و میلیونی ماست.

علی اکبر امیدمهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر