۱۴۰۱ خرداد ۱۴, شنبه

 دو نکته کلیدی که در حضور رسانه ای شاهزاده ساختارشکن بود

اول تاکید مجدد بر فراجناحی بودن نقش خویش ،در مبارزه و دعوت از رهبران سیاسی به اتحاد، برای رسیدن به هدف مشترک نجات کشور،از وضعیت حاکم، با کمترین هزینه ممکن. دوم اجماع رسانه های مطرح خارج از کشور، در پخش همزمان پیام و استقبالی که ،در داخل و خارج از کشور، از آن شد.
این اجماع ،نشان داد.که اگر در لحظه موعود و آستانه پیروزی ملت،آنچه از رژیم باقیمانده ،در آخرین ساعات حیات خود،شیوه آنارشی،هرج و مرج و زمین سوخته را ،اتخاذ کند.با فراخوان مشابه و اجماعی دیگر، این توطئه ناکام می ماند.واکنش خامنه ای، طی سخنانی،یک روز بعد از پیام شاهزاده ،حاکی از ترس و وحشت مجموعه این بساط،، ازین جمله شاهزاده ( اپوزیسیون و آلترناتیو جمهوری اسلامی،ملت ایران است) بود.که در برابر این جمله گفت: می خواهند با مزدور پروری،مردم را در برابر نظام قرار دهند.یعنی ملت ایران ،که طی خیزش های ... نود و شش ، نود هفت و نود و هشت و.. فریاد دیکتاتور به پایان سلام کن زده و اکنون می زنند، مزدورند و فقط آن تعداد مزدور خود، که با هزینه های نجومی و ماهها تدارک قبلی ،همه این مزدوران باقیمانده دیکتاتور را،از سرتاسرکشور در استادیوم صد هزار نفره تهران، آنهم بشکل مخلوط زن و مرد، گرد هم آوردند.ملت ایران بوده و هشتاد میلیون بقیه مزدور هستند.
این یعنی خشم دیکتاتور علیه یک ملت مصمم و با اراده ای خلل ناپذیر،در تغییر وضع موجود و پایان ماجرا، که با اتحاد و یکرنگی موجود در ملت  و به شماره افتادن  روزهای آخر یک دیکتاتوری بدخیم، نزدیک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر