۱۴۰۱ خرداد ۳۱, سه‌شنبه

 آیا بمب اتمی، شرارت های منطقه ای و سرسپردگی به روسیه،آغاز پایان جمهوری اسلامی را ،رقم زده است؟

تصویب سند مشارکت راهبردی، با شورای همکاری خلیج فارس، از سوی اتحادیه اروپا ،علیه شرارت های جمهوری اسلامی و تشکیل پیمان منطقه ای دفاع هوایی خاورمیانه، با شرکت آمریکا،اعراب منطقه و اسرائیل ،در مقابله با برنامه اتمی و موشک پرانی های رژیم،زمینه لازم را، برای باز کردن شیرهای نفت و افزایش تولید و صادرات نفت و گاز، از سوی عربستان، امارات و.. فراهم ساخته است.در حالیکه جنایات روسیه در اوکراین و رژیم تهران، در خاورمیانه، باعث افزایش قیمت سوخت های فسیلی گردیده،این اقدام اسرائیل و متحدین عرب منطقه ای اش، به همراهی آمریکا و همکاری اروپا ،زمینه را برای کاهش قیمت نفت و گاز فراهم ساخته است.که هم موجب کاهش در آمد پوتین، در بحبوحه جنگ پر خرج، با اوکراین و متقابلا کاهش تورم در اروپا و آمریکا ،میگردد.
از سوی دیگر شناسائی دونتسک، بخش اشغالی روسیه در اوکراین ،از سوی رژیم ، به عنوان کشور مستقل و انعقاد قرارداد بازرگانی و صنعتی با آن و واگذاری بنادر و جاده های ایران، به صادرات و واردات روسیه و نیز جایگزین شدن روسیه، در فروش نفت تحریمی به چین و هند.. حاکی از سرسپردگی مطلق خامنه ای ،به دو ارباب روسی و چینی خود، در مقابله با خیزش عمومی ملت ایران ونیز گستاخی های رژیم ، در مقابل جهان آزاد می باشد.باین ترتیب ،وی با اربابان خود، علیه ملت ایران، متحد شده است.
اصرار و پافشاری رژیم، در عبور از خط قرمز های اتمی و تداوم شرارتهای منطقه ای و همزمان، تشدید اعدام ها و سرکوب مردم ایران و نقض مکرر و فاحش حقوق بشر، موجب شده،تحمل اروپا و آمریکا به سر رسیده، در برنامه های پیشین خود تجدید نظر نموده وسرانجام، به شکل متحد طبیعی ملت ایران، با اهداف مشترک، در مقابله با این شرارت های رژیم، در آیند.چون میدانند ملت ایران، در فردای پیروزی ،برنامه بمب اتمی امام زمانی را ،تعطیل و صادرات نفت را،با ظرفیت کامل ، از سر خواهد گرفت. که مجموع این مسائل و اجماع مشترک ،پایه های قدرت و بقای رژیم را، به لرزه در آورده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر