۱۳۹۸ مهر ۳, چهارشنبه


Aliakbar Omidmehr aringbjerg@gmail.com

22.52 (for 1 minut siden)
til aringbjerg
آنچه از مجمع عمومی نصیب جمهوری اسلامی شد
- تکرار افتضاح شرکت قذافی در سال 2009 در 64 مین اجلاس مجمع عمومی،که آغاز شورش مردم لیبی ،علیه وی را، در بر داشت و سرانجام در 2011 بدست مردم لیبی کشته شد.مردم لیبی بچشم خود رهبر هراسان خود را دیدند که چگونه بعلت به هم خوردن صفحات نطقی که قبلا برای وی نوشته شده،وحشت کرده در نتیجه برای تنظیم مجدد اوراق نوشته ،بجای 15 دقیقه قانونی، بیش از یکساعت و نیم،فقط مزخرف گفت و در آخر،چون نتوانست برخی مفاد  منشور ملل متحد را، به درستی بخواند. آن را،با عصبانیت ، پاره کرد.
- همه رهبران باسم ملت خود و جانبداری از مردم خود و برنامه هایی که برای بهزیستی  جهانیان دارند،نطق خود را آغاز و به پایان رساندند.این تنها نماینده رژیم بود که ،بنام نامی ملت های دیگر سخن را آغاز و آنرا به پایان رساند.انگار اینها ایران را اشغال نموده و ملت ایران محلی ار اعراب برای این نیروی اشغالگر ندارد.
- هم ریس جمهور (اگر بیشتر می خواهید.بیشتر بپردازید .یعنی بیش از 140 میلیارد دلاری که اوباما داد ) و هم وزیر خارجه ( انگلستان اگر 400 میلیون دلار میداد.نازنین زاغری آزاد میشد) با تاکید بر پروسه گروگانگیری - باج خواهی ، بعنوان دکترین اول و آخر رژیم، ناخودآگاه بر حاکمیت  یک رژیم هیاتی، مافیایی ،گانگستری بر ایران صحه گذاشتند.
- دبیر کل سازمان ملل متحد در همه زمینه های حقوق بشری،رژیم را محکوم نمود.
- اتحادیه ای از سوی خانواده های گروگان های دو تابعیتی(زندانی در ایران) شکل گرفت.که آبروی نداشته رژیم را، بیش از پیش رسوا و پروسه باج خواهی از طریق گروگانگیری انسانهای بیگناه را،عیان نمود و ازین پس هم بصورت متحد علیه رژیم اقدام و در محافل رسمی مدنی حقوق بشری رسانه ای، مشترکا علیه رژیم اقدام و دادخواهی خواهند نمود.
-گرچه در آستانه سومین نطق  ترامپ در مجمع،دمکرات های آمریکا، مافیای چپ و کمونیست های دیگر، مثل همیشه ،پروسه استیضاح وی را، به بهانه ای دیگر، در سطع وسیعی پروپاگاندا (تبلیغ نظامی برای حذف حریف) و تبلیغ (سیاسی) نمودند(بمباران خبری) تا هم مسئله حمله رژیم به عربستان از آنتن ها حذف و هم ریس جمهور آمریکا ،در مقابل رژیم تضعیف و شرایط برای  لغو تحریم ها و باز گشت به برجام د،ر راستای  دیدار حضوری با نماینده رژیم  تامین گردد.اما ترامپ، چند تا تشدید شداّد و غلاّظ بر نطق های سه گانه قبلی، علیه رژیم گذاشت و آن را رسوای خاص و عام نمود و گفت، رژیم مهمترین تهدید برای صلح بین المللی و تنها دولت حامی تروریسم در جهان ،عامل جنگ و ادامه آن در سوریه ..تا یمن و درپی تولید موشک و بمب اتمی با سوء  استفاده (دزدیدن) ازثروت ملی مردم ایران است.در نتیجه فشار حداکثری علیه رژیم و تحکیم اتحاد در عمل و اقدام مشترک، علیه اقداماتی چون حمله به عربستان ادامه می یابد.
-ترویکای اروپا (انگلستان فرانسه آلمان) بار دیگر بطور متحد رژیم را (برجامی و حمله به عربستان) محکوم نمودند.یعنی شکل گیری پیشنهاد ترامپ ،مبنی بر سرشکن شدن هزینه تنبیه رژیم ،در صورت تکرار حمله به عربستان(حمله به اقتصاد جهان) در شورای امنیت سازمان ملل متحد،که اجلاس مجمع مقدمه ای است برای تدارک آن.
همه اینها یعنی: اکنون در دقیقه نود، توپ پنالتی نهایی،زیر پای ملت ایران است.که توپ پیروزی را، بر دروازه باز و فکسنی رژیم زده و برای همیشه آنرا ،از صحنه بازی جهانی حذف نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر