۱۳۹۸ شهریور ۲۲, جمعه

کشف رمز به آنتن رفتن خبرمربوط به قرارداد 25 ساله نفتی و.. 400 میلیارد دلاری رژیم با چین و تضمین این قراداد استعماری با حضور 5 هزار نیروی چینی در ایران
سنگ بنای این حاتم بخشی، ابتدا در 23 مهر ماه 1394 در دیدار سرلشگر فیروز آبادی با دریا سالار سان جیانگو جانشین ریس ستاد کل ارتش چین با امضای تفاهم نامه نظامی(دفاعی،آموزشی،فنی،اطلاعاتی،سایبری و مبارزه با تروریسم) در تهران گذاشته شد.در ماه می 2014 با دیدار حسین دهقان وزیر دفاع با همتای چینی خود چانگ وانکون در پکن تاکید مجددی درین مورد گردید.در سپتامیر همانسال برای اولین بار دو ناوشکن چینی برای تمرین های مشترک نظامی وارد بندر عباس شدند.در اکتبر همانسال فرمانده نیروی دریایی رژیم از چین دیدار نمود.در دیدار ریس جمهور چین از ایران در بهمن ماه 1394 افزایش روابط تجاری تا 600 میلیارد دلار برای ده سال آینده وعده داده شد.احیاری جاده ابریشم در زمین و دریا بکمک رژیم در منطقه یکی دیگر از محورهای تفاهمات فیمابین بود. آغاز این ماجرا قبل از انتخابات 2016 آمریکا،با هدف تاثیر گذاری براین انتخابات و انتخاب خانم کلینتون بر حریف خود بود.تا رژیم کماکان منافع حاصله از بساط اوباما را در سبد خود داشته باشد.اکنون به آنتن رفتن مجدد این تفاهم نامه سعی بر این دارد:
1- روی تصمیمات ترامپ اثر گذاشته وی را وادار سازد، به پیشنهاد مکرون در رابطه با لغو تحریم ها و کمک مالی به رژیم در ازای اجرای کامل برجام،تن در دهد.(با این تهدید که اگر این کار انجام نشود.رژیم در آغوش چین می افتد و دیگر کار از کار می گذرد.یعنی اجرای پروسه گروگان گیری از سوی رژیم برای باج گیری مجدد).
2- از هم اکنون بعنوان ثبت رکورد این امر در سوابق و سپس با زنده کردن موضوع در آستانه انتخابات سوم نوامبر 2020 ریاست جمهوری آمریکا،قصد نهایی بر این است .تا جوّی ضد و علیه ترامپ و به نفع جو بایدن در جامعه آمریکا ایجاد کند.
نتیجه:
رژیم،پایگاه نظامی نوژه را به پوتین داد. که از آن بعنوان سکوی پرتاپ موشکهای روسیه استفاده کند.اما دیدیم که در اثر اعتراضات داخلی و خارجی مجبور به عقب نشینی شد. در مورد ورود حشد الشعبی عراق به ایران نیز مواجه با اعتراضات شدید مشابهی گردید.که قضیه باز به عقب نشینی رژیم و برگردان آنها به عراق منجر شد. اگر چنین پروژه استعماری قانونی شده (تا مرحله توافق رسمی و امضای قرارداد و سرانجام قانونی شدن با تصویب مجلس،هنوز راه زیادی مانده است) وبه آنتن برود.رژیم با مخالفت و اعتراضات بمراتب شدید تری مواجه میگردد.در نتیجه چنین ریسکی را نمی کند.چون میداند شرایط جامعه انفجاری بوده ،با کاشتن کوچکترین بادی،طوفان و سونامی بنیان کن ،می درود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر