۱۳۹۷ فروردین ۱۴, سه‌شنبه

پیام واصله از مبارزین داخل - بیانیه 12 فروردین سپاه را، باید بزرگترین فرافکنی(  نسبت دادن اعمال، عیب‌ها و امیال ناپسند خود به دیگران به عنوان یک دروغ مطلق) قرن نام برد. زیرا:
1-تمامی مشاغل منابع و دستگاهها و شرکت های مهم اعم از تولیدی و خدماتی و.. در مجموع تمام اقتصاد کشوردست سپاه است.که به عنوان بزرگترین مافیای موجود در دنیا ،در حال غارت ایران (ثروتمندترین کشور منطقه ) تا حصول به نقطه صفر و بربادی و خرابی مطلق ایران هستند.
2- نود در صد منابع زیر زمینی و آبهای جاری و روی زمینی ایران بخاطر حصول به منابع مالی و پولی ارزان و رایگان دست سپاه است.که با انحراف مسیر آبهای جاری اعم از رودخانه ها و...بستن سدهای غیر اصولی و غیر استاندارد و غیر ضروری موجبات خشگ شدن رودها دریاچه ها و..را فراهم ساخته و کشاورزی بومی را به نقطه صفر و میلیونها کشاورز و روستایی را به فقر و فلاکت رسانده، در حال تبدیل ایران به بزرگترین کویر دنیا هستند.
3- با در اختیار گذاشتن منابع زیر آبی دریای شمال(کاسپین) به روسها و دیگران ،و منابع آبهای فلات قاره ایران در خلیج فارس و دریای عمان به چینی ها و دیگران،صنعت بومی ماهیگیری در شمال و جنوب کشور را ،به نقطه صفر رسانده، میلیونها ماهیگیر و حرفه های وابسته را، بیکار و از مشاغل و  خانه و زندگی خویش متواری ساخته اند.
سرانجام بعد از چهار دهه مردم ایران ،باین حقایق پی برده اند.که سپاه بدستور اربابابان خود و بخاطر حفظ منافع ده هزار فامیل عضو مافیای قدرت است. که موجبات بدبختی ملتی و ویرانی کشورشان را فراهم ساخته و در نتیجه قیام های پشت سر هم این روزها در گوشه کنار کشور نشتر زدن همه ی این زخمهای کهنه است .که مهمترین مسائل زندگی روز مره آنان اعم ازمشکلات  اقتصادی ونان و آب و شادی و.. و در راس همه آنها به عنوان کلید رمز حل این مشکلات یعنی مبارزات سیاسی تا حصول به آزادی را رقم زده است.در نتیجه با شکسته شدن سنگ صبور مردم،آتش نهفته در دل نود در صد مردم ایران در حال تبدیل شدن به آتشفشان سوزانی است .که بزودی همه بساط رژیم را در هم خواهد تنید.چنین ظلم هایی هرگز به ایران و ایرانی نشده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر