۱۳۹۷ شهریور ۱۵, پنجشنبه

علیرغم دوپینگ های ظاهری،در پشت پرده ،به التماس افتاده اند.
-رژیم بسیار خرج و تلاش کرد.اما نتوانست که دولت مورد نظر خود در عراق را تشکیل دهد و کنترل امور(تظاهرات علیه رژیم در کف خیابانهای عراق) از دستش خارج شد.
-با توجه به دکترین ترامپ مبنی بر واگذار کردن برخی مسائل امنیتی دفاعی بدست متحدین منطقه ای اش،اسرائیل بجای آمریکا ،نقش عمده ای را در خروج رژیم از سوریه ایفا می کند.روسیه هم بخاطر منافع خود،سکوت نموده است.
-اتحادیه اروپا نیز عملا نتوانست در حفظ برجام کاری بکند.خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه و آقای مکرون ریس جمهور فرانسه هم که مدافع برجام بودند.اولی حذف و دومی با یک جریمه 1/2 میلیارد دلاری بانک فرانسوی بخاطر نقض تحریمهای آمریکا مواجه گردید.
-حوثی ها نیز،آخرین روزهای خود در یمن را سپری نموده،در مقابل حملات ائتلاف عربی،تاکتیک داعش در روزهای آخر و انتقال نیرو،مهمات و ستاد های خود به مراکز باستانی و مساجد و مدارس،را در پیش گرفته اند.
در نتیجه: از دو حال خارج نیست.با با ترامپ مذاکره می کنند.که درین صورت باید قواعد بازی را بپذیرند.یا نمی کنند که با طوفان سهمگینی از داخل و خارج مواجه میگردند.در نتیجه رژیم رفتنی است.باید برای دوران گذر متحد شویم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر