۱۳۹۷ بهمن ۲۴, چهارشنبه

آن چه را که رهبر رژیم در چهلمین سالگرد رژیم اش،گفت و آنچه را که نگفته،لو داد
آنچه را که گفت:
-ج.ا به اصول خود بشدت (جنگ) پایبند و به مرزبندیهای خود (هلال شیعه) با رقیبان (محاصره عربستان و اسرائیل با این هلال ) و دشمنان (آمریکا و اسرائیل)،حساس است.
- دامنه عمل جهانی ( تمرد از قوانین بین المللی و دخالت در امور کشورها و ایجاد آشوب در جهان) و منطقه ای (ایجاد حمام خون های متعدد در منطقه) ،در کنار مظلومان جهان،مایه سربلندی است و همواره چنین باد.(صدور انقلاب غیر قابل تعدیل و تعطیل بوده در نتیجه ،اتخاذ سیاست نرمال و طبیعی و معمولی همچون سایر کشورها،تا ابد محال است).
-جهاد بزرگ ،برای ساختن ایران اسلامی بزرگ،مقدمه ای برای آمادگی ،جهت طلوع خورشید ولایت عظمی است.( ظهور امام زمان- یعنی خودش بعنوان ولی فقیه ،ولایت صغیر است و امام زمان ولایت عظمی-یعنی هر دو در ولایت شریک اند. وی بطور موقت و امام زمان بطور دائم).
- با انقلاب،جهان دو قطبی،به سه قطبی تبدیل و با فروپاشی شوروی،تقابل دو گانه جدید اسلام و استکبار،به عنوان پدیده بر جسته جهان معاصر شد.
- اقتصاد ،هدف جامعه اسلامی نیست.وسیله است.برای رسیدن به هدف ها.
- جوانان باید نگاه انقلابی، با روحیه انقلابی ،برای عمل جهادی (جنگ دائمی با دنیا) داشته باشند.
آنچه را که نگفت:
-نظریه انقلاب دائمی ،مبتنی، بر اندیشه های مارکس ،را اولین بار،تروتسکی ،برای حصول به انقلاب جهانی، از 1904 تا 1906 بکار برد.که لنین، در 1917 آن را در پیش گرفت و قدرت دست بلشویک ها افتاد.رهبر رژیم،با این گفته ،ناخود آگاه ،خود را لو داد و اتهام مارکسیست-اسلامی بودن ائیدئولوژی رژیم اش ،را مهر صحه گذاشت.
-کاملا این قضیه را لو داد. که محتوی ائیئولوژی رژیم،از دو نظریه انقلاب دائمی و آماده کردن مقدمات ظهور امام زمان ،شکل گرفته،در نتیجه خطرناکترین رژیم دنیا ،از اول تاریخ تاکنون در کره زمین می باشد.زیرا برابر نظریات فقه امام زمانی،وی زمانی ظهور می کند.که خون کفار و کسانیکه به ظهور امام زمان اعتقاد ندارند.تا مرفق اسب اش در کره زمین جاری شود.این اتفاق با اسلحه و مهمات نظامی متعارف،انجام شدنی نیست.مگربا بکار بردن بمب اتمی، که رژیم مدت هاست .در پی تولید آن است.بخاطر همین هم هست.که پرزیدنت ترامپ همواره می گوید.هرگز نخواهد گذاشت.این رژیم صاحب بمب اتمی گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر