۱۳۹۹ مهر ۲۷, یکشنبه

رژیم چون دارو و مواد غذایی،تحریم نیست.آن را وارد و سپس قاچاق می کند.
داروهای مکشوفه در عراق،ازجمله این وارداتی هاست.تا دلار نقد بدست آورده ،متقابلا، اسلحه و شرارت، صادر کند.نرخ ارزش پول ملی را، تعمدا، با بورس بازی های قلابی،به قیمت فقر و بدبختی مردم،پائین آورده،تا عراقی ها و دیگران،برای خرید مواد غذایی ،دلار نقد، وارد ایران کنند.
جمهوری اسلامی،تامین کننده عمده مواد غذائی و داروئی رژیم دیکتاتوری ونزوئلا،تروریست های منطقه و جهان بوده ،اکنون به جای دلار و اسلحه،مواد غذایی و دارو ،به آنها می دهد.تا قاچاق کنند و اسلحه بخرند.
در نتیجه : این امر، یعنی،سونامی خودکشی ها و جنایت علیه بشریت و کشتار سیستماتیک و جمعی مردم ،با فقر،بی نانی،بی غذائی،بی داروئی،بی امکانات زندگی.همچنین بر خلاف گذشته و ناچیز شمردن کرونای چینی،این بار و اکنون، همچون گوبلز، وزیر تبلیغات هیتلر،بطورشبانروزی و مرتب،بر طبل خطر کرونا و تعطیلی شهر ها و ممنوعیت اجتماعات و رفت و آمدها ،می زند.تا مانع خیزش معمولی و همیشگی مردم، در آبان ماه ،که جشن های ملی-میهنی،همچون بزرگداشت زادروز کوروش بزرگ ،نیای ایرانیان،  در آن است،گردد.

اما : یک بار جستی ملخک،دو بار جستی ملخک، آخر به دستی ملخک: که سرنوشت محتوم همه دیکتاتوری ها، همچون چائوشسکوی رومانی بوده ، این بار،در انتظار این دیکتاتوری بدخیم اسلامی ،در ایران  ماست. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر