۱۳۹۹ دی ۴, پنجشنبه

 

گروگان گرفتن ملت ایران از سوی رژیم با ویروس کرونا
نسل بیدار نوشته است:بعضی وقت‌ها هم از ایرانیان داخل ایران و هم از ایرانیان خارج از ایران عاصی می شوم . پس از چهل و اندی سال ما ایرانیان هنوز این رژیم را نشناختیم.برای چه همه می پرسند واکسن کورونای ایران کجاست؟
مثلا فکر می کنید رژیمی که کمر قتل ایرانیان را بسته اگر هم واکسن درست حسابی بیاید و حتی آن را مجانا به رژیم بدهند آن واکسن را برای مردم ایران مصرف می کند؟ یا می برد به لبنان و سوریه و به هر چی تروریست گردن شکسته است تحویل می دهد؟ البته اگر کل واکسن‌ها را نفروشند و بجای آن نقد نگیرند !! یک کم به خودتان بیایید . برای چه انقدر امید تان را به این رژیم بستید؟ واکسنی هم در کار باشد بدترین نوع آن را به ایرانیان می دهند که
.چند میلیون ایرانی هم در اثر واکسن بمیرند . با این رژیم دزد و جنایتکار شانس زنده ماندن این ملت بدبخت بدون واکسن بیشتر است .
و من اضافه می کنم:رژیم ،مردم ایران را بخاطر ویروس چینی گروگان گرفته تا از مجامع بین المللی باین بهانه پول بدست آورده به تروریست هایش پرداخت کند.اصولا رژیم از ویروس چینی به عنوان یک فرصت طلایی و مائده آسمانی برای بقای خود و کشتار مردم ایران و تقلیل نسل مردم ایران سوء استفاده می کند. واکسن را به راس هرم قدرت در داخل و مزدوران و تروریست هایش در سوریه لبنان عراق و...میدهد.تا کماکان سیاست النصر بالرعب در داخل را به بهانه دشمن فرضی با گرم کردن آتش تنور در سوریه لبنان یمن و...ادامه دهد. اغلب جوانان ایران طی چهار دهه گذشته بعلت مشکلات معیشتی ازدواج نکرده و نسل جوان ملت ایران رو به تحلیل رفتن است و این در حالی است.که مزدوران داخلی اش مرتب زاد و ولد می کنند تا اکثریت ملت را با عقیم کردن نسل های ایران به نفع راس هرم قدرت با افزایش نسل حزب اللهی تغییر دهند.این یعنی یک نسل کشی و کشتار جمعی ملت ایران در روز روشن و در پیشگاه جهانیان که ناظر و شاهد این فاجعه اند..کجایند این وجدانهای بیدار جامعه جهانی که همان کاری که علیه نازیسم آلمان در مقابله با نسل کشی یهودیان در جنگ دوم کردند .علیه این رژیم نابکار به کار برند و از جمله دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت را مامور نجات ملت ایران ازین کشتار جمعی نمایند.
Newsha Vojdani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر