۱۴۰۰ خرداد ۱۰, دوشنبه

 جناب حدادی زاده با درود و سپاس از شما دوست گرامی.من هم از ابتدا نظرم همین بود.اما اخیرا گزارشی از عزیزان بزرگی رسید.که حس کردم .اگر تا آخرین لحظه برنامه همان ریاست لاریحانی بوده،یک اتفاقی مثلا قول و قرار یک دولتمرد خارجی ،پروسه مزبور را تغییر داده است.در نتیجه با برهان قاطعی که درین گزارش است.به یک باره قضیه یک صد و هشتاد درجه فرق کرده است.خلاصه این گزارش:

دو خبر محرمانه و بکلی سری از یک منبع موثق حاکی است.که علت گستاخی های علنی و اخیر خامنه ای،در کنار گذاشتن هر گونه مصلحتی و خاتمه بازی و ترفند پر رونق و همیشگی پلیس خوب و بد ،جهت کلاه گذاشتن بر سر عالم و آدم، در داخل و خارج،آماده شدن اولین بمب اتمی رژیم،برای آزمایش در روز تحقق کامل شرایط انتقال قدرت،از خامنه ای به مجتبی است.این خبر،در حال بررسی نهایی از منابع موثق دیگر است.خامنه ای تصور می کند.با این اقدام،رژیم اش ،همچون کره شمالی بیمه میشود.برخی از بازیگران در صحنه، همچون احمدی نژاد،از جمله معدود کسانی هستند. که ازین قضیه خبر دارند .اما ماموریت دارند ، جو را شلوغ کنند،که اصل ماجرا، تا روز موعود ،همچنان در پرده ابهام باقی بماند،که ظهورش را با دبدبه و کبکبه و آزمایش بمب و مثلا ،تحقق پروسه وصل رژیم ،به حکومت امام زمان، را پا پروپاگاندای گوبلزی ،اعلام نموده و جشن بگیرند.
در حال حاضر، مهمترین اقدام ملت ایران ،علیه رژیم، همان تحریم انتخابات و در خانه ماندن در روز و شب رای گیری قلابی است. سکوت گورستانی، در خیابانهای خلوت تهران و شهرستانها،یعنی رژیم مشروعیت ندارد و مردم ایران این رژیم را با عدم رای دهی ، به رسمیت نمیشناسند.یعنی تحقق این پروسه و گزارشی که سفرای مقیم تهران ،به وزیر خارجه شان ارسال خواهند کرد.بنابراین، حتی اگر در روز انتخابات اعلام کنند. که خود امام زمان ظهور کرده و در حال رای دادن دیده شده و هزار ترفند مشابه دیگر..، رمز شکست رژیم و پیروزی ملت، بر رژیم اهریمنی-انیرانی،کماکان در خانه ماندن، درین روز سرنوشت ساز است.گفته میشود، حتی یک قدرت خارجی ،بطور محرمانه ،در این مورد همکاری داشته، تا در انتخابات آینده آمریکا ،همه کاسه کوزه ها ،بر سر دونالد ترامپ شکسته شود. که برجام را منحل کرد و باعث غنی سازی آن چنانی و تولید اولین بمب اتمی رژیم اسلامی شیعی گردید.تا وی نتواند در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا کاندید شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر