۱۴۰۲ آبان ۲۰, شنبه

 شکست جمهوری اسلامی در هر دو سیاست داخلی و خارجی خویش

دستکم بیست و یک نماینده مجلس برای انتخابات اسفند ماه ، رد صلاحیت شدند.آنها حقیقت آنچه که در صحنه می گذرد،را فدای مصلحت نکردند.دولت رئیسی و مجلس فعلی،انتصابی ترین دولت و مجلس رژیم از ابتدا تاکنون بشمار میرود.این نمایندگان در درون نظام و حلقه کاملا بسته خودی های وابسته به بیت خامنه ای بوده اند. این امر در عین حال حاکی است.که همفکران این عده بمراتب بیشتربوده و منتظر فرصتی مناسب برای اقدام هستند.
از سوی دیگر،خارج شدن مسائلی چون غزه از دغدغه های ذهنی مردم و تاکید های مکرر بر نه به غزه نه لبنان جانم فدای ایران و نیز مسائلی چون بزرگداشت گلپا و خواندن ترانه های وی بر سر مزارش از سوی مردم،نشان داد.که دو حاکمیت موازی رسمی دولتی و نیز غیر رسمی مردمی،در ایران جریان دارد.که رو به گسترش بوده و حتی ذوب شدگان به رژیم در مجلس و نهادهای دیگر نیز در حال بازخوانی آنچه که گذشت و در نتیجه ریزش و پیوستن به حاکمیت غیر محسوس ولی زنده و پویای مردم هستند.
از سوی دیگر،دست داشتن رژیم در تجهیز و حمله وحشیانه تروریست های حماس به اسرائیل و فجایعی که رخ داد.نقطه عطفی در حیات رژیم بشمار می رود.آمریکا و متحدین اش،بطور ملموس باین حقیقت پی بردند .که رژیم می تواند .با یک اقدام غیر متعارف، معادلات در صحنه سیاسی و استراتژیک جامعه جهانی را ،به هم بزند.
در نتیجه نوعی اجماع در جامعه غرب علیه شرارت های رژیم و شاخک های تروریست اش در حال تکوین است.که سرنوشت رژیم را رقم می زند.کوچکترین اشتباه رژیم و حزب الله در پروسه جنگ غزه، نقطه پایان رژیم بوده، که همزمان بساط تروریسم منطقه ای اش را نیز به هم خواهد زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر