۱۴۰۳ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

 سیاست کلان خامنه ای با تاکید به مسئله حجاب ، همزمان با حمله به اسرائیل

چرا خامنه ای از سیاست کاشتن دشمن فرضی در خارج و به بهانه جنگ با آن ، اجرای سیاست النصر بالرعب ( پیروزی در ایجاد وحشت است ) در داخل کشور دست بردار نیست؟
- چون نیروهای سپاهی نظامی انتظامی و.. رژیم را همواره در حال آماده باش و درگیری با این کلان سیاست ادامه حیات خودش ،نگه میدارد.تا این نیروها به غیر از اجرای این دو سیاست ،به فکر مثلا کودتا علیه ملاها و در راس آن شخص خامنه ای نیافتند و همیشه در حال انجام این دو سیاست رهبر رژیم باشند.
- اینکه خامنه ای در همان روز حمله موشکی به اسرائیل،فرمان تشدید اقدامات در مورد حجاب زنان را موکدا صادر می کند .عمدتا بخاطر نقش کلیدی زنان به عنوان نصف جمعیت کشور در خانواده هر ایرانی بوده، تا با تحقیر و توهین و در نتیجه خدیم کردن زنان و دختران، بر روی روابط خانواده اعم از همسر و فرزندان تاثیر بگذارند . یعنی با یک تیر سه نشان زده، هم کنترل زنان و به تبع از آنان ،کنترل همسران و فرزندان را ،در دست داشته، بجای انقلاب و تظاهرات، در راستای تغییر رژیم،مقاومت در مقابل حجاب اجباری گفتمان روز در کشور باشد.خوشبختانه ،هم زنان و دختران و نیز مردان جامعه ،باین ترفند خامنه ای پی برده،ضمن مقاومت در مقابل حجاب اجباری، خشم مردان جامعه ،در تحقیر و توهین به زنان روز به روز عمیق تر و نهادینه شده،زمینه را ،برای انفجار هزار ریشتری این خشم ملی،در یک پیچ تاریخی مهم ،فراهم می سازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر