۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

این همه جنگ و جدل حاصل كوته ‌نظریست

خبر-کل "جرم - انرژی" موجود در جهان شامل کمتر از ٥ درصد ماده معمولی، یعنی ماده متشکل از اتم‌هاست، در حالیکه بیش از ٢٦ درصد آن را ماده تاریک و بیش از ٦٨ درصد باقیمانده را انرژی تاریک تشکیل می‌دهد.در آزمایشی که روز چهارشنبه آغاز می‌شود، ذرات بنیادی پروتون با انرژی بسیار زیاد به یکدیگر برخورد خواهند کرد تا به این ترتیب، شرایط کیهانی در بیش از سیزده میلیارد سال پیش، یعنی زمان وقوع مهبانگ و آغاز جهان کنونی در مقیاسی کوچک بازسازی شود. پژوهشگران انتظار دارند در این شرایط، شاهد بروز ماده تاریک باشند.
تفسیر خبر-یعنی آنچه بشر از منظومه شمسی تا کهکشان و راه شیری و ... را در آسمان میبیند و فاصله برخی ازین کرات مادی تا میلیاردها سال نوری میرسد فقط کمتر از 5 در صد آن چیزی است که با دوربین و دستگاههای پیشرفته قابل رویت بوده و تاکنون کشف شده است.اما بیش از 95 در صد جهان مادی قابل دیدن نبوده و هنوز آنچه در واقع هست،کشف نشده و قرارست به همت بشر متمدن از روز چهارشنبه سنگ بنای این شناخت،گذاشته شود.
نظریه: در سالروز مرگ خمینی جناحین رژیم بروی همدیگر شمشیر کشیدند که خمینی از نسل آدم بود یا شیطان ؟ در حالیکه عده ای سعی داشتند و دارند از عملکرد خون آلود ،سیاه و ضد بشری خمینی یک موجود قابل تحمل تری معرفی نمایند.خامنه ای و شرکای مافیای بیت فاسد اش کماکان اصرار نمودند که وی یعنی خمینی همان قاتل هزاران ایرانی در اوائل فاجعه بشری 57 در ایران و فتوی دهنده کشتار جمعی زندانیان در سال 67 و قاتل صدها هزار ایرانی در جنگ 8 ساله و عامل فجایع ضد بشری دیگر در ایران و... بوده است.تا کماکان با الگو قرار دادن چهره شیطانی خمینی به سیاست خون و جنون وی در ایران و .. ادامه دهند.به قول مبارزی از عزیزان بزرگ،دانشمندان با تحقیقات علمی در عصر حاضر و مولوی بزرگ صدها سال پیش با کشف و شهود ،راه را از چاه به این کور دلان نشان داده اند.آنجا که میفرماید:این همه جنگ و جدل حاصل كوته ‌نظریست گر نظر پاك كنی، كعبه و بتخانه یكی ست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر