۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

خبر-آمریکا با عبور از روسیه و عربستان سعودی، بزرگترین تولیدکننده نفت جهان شد.
نظریه-این کار،رشد اقتصادی و اشتغال،کاهش قیمت تولیدات داخلی،افزایش تولید محصولات داخلی،تامین مصارف خود در داخل،رونق اقتصادی و بازار و در نتیجه تغییر تراز منفی تجاری فعلی از 15 هزار میلیارد دلار واردات در مقابل تنها 7 هزار میلیارد دلار صادرات را بالعکس یعنی به تراز مثبت تجاری به نفع تولیدات و بازار و محصولات داخلی آمریکا و بی نیازی به واردات ارزان از چین،هند،ژاپن،کره جنوبی و...افزایش کسب و کار را در پی داشته ، تولید ناخالص داخلی را که معادل 13000 میلیارد دلار در سال می باشد بمراتب افزایش خواهد داد.
2-بعلت سیاست نگرش به آسیا و حوزه اقیانسیه و توجه کمتر آمریکا به مسائل خاورمیانه ، دول اروپایی سعی خواهند کرد ،جایگزین آمریکا در خاورمیانه شده نظارت بر تولید نفت و ارزانی آن و در نتیجه جریان ثبات و صلح در منطقه را بعهده بگیرند.
3-اتحاد اخیر اعراب و اسرائیل جهت حفظ ثبات در خاورمیانه ،زمینه را جهت ترک خاورمیانه از سوی آمریکا فراهم می سازد.پروژه هلال شیعه و تبدیل رژیم تهران به ژاندارم منطقه برای همیشه ،تعطیل میگردد.
4- ازین پس بازیگران اصلی در خاورمیانه ،اتحاد اعراب و اسرائیل با نظارت و حضور اتحادیه اروپا در منطقه خواهد بود که در چنین اتحاد و نظارتی، رژیم نخاله و بحران زایی چون رژیم تهران،جایگاهی نخواهد داشت.
نتیجه: با تحقق چنین تغییرات و تحولاتی در منطقه ،سرنوشت نوع اداره کشور در آینده به همت جمعی مخالفین رژیم وابسته گردیده که بنا به گزارش وزارت اطلاعات رژیم به خامنه ای میزان مخالفت ها به بیش از 90 در صد جمعیت فعال کشور رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر