۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه


خامنه ای هدف از انتخابات قلابی را لو داد و رسما تاکید کرد.دولت ها (مثلا روحانی ) هیچ کاره اند:وی گفت ( این درست نیست که می‌گویند سیاست خارجی دولت کنونی مانع از جنگ با غرب شده است، نه آقا؛ دولت‌ها تاثیری ندارند).یعنی حرف اول و آخر را من میزنم.اما برای اینکه نظام بماند و من به با اقتدار خدا گونه امر ونهی کنم باید: (اگر میخواهید این عظمت و مصونيت باقی بماند برای ما، باید در انتخابات شرکت کنید.حضوردر انتخابات یعنی حفظ اقتدار و اُبهت و مصونیت نظام.تا دشمن هرگز هیچ غلطی در مقابل نظام نکند.مهم نیست به چه کسی رأی میدهیم. مهم این است که همه بیایند و باشند.آنچه برای اداره و حفظ و منافع نظام به‌صورت فوری و فوتی لازم است، این حضور مردم است.)
 باین ترتیب خامنه ای با این سخنان هدف از گرم کردن تنور انتخابات قلابی را لو میدهد و در عین حال اقرار می کند.فرد مهم نیست یعنی اگر خود امام زمان هم باشد مهم نیست.بلکه آنچه مهم است.جمع شدن مردم پای صندوق آراست.تا وی کماکان در ایران ادعای خدایی کند و خدا گونه فرمان دهد.آدم بکشد.اعدام کند.اعلام جنگ کند.محیط زیست را نا بود کند.فساد در ایران و کره زمین ایجاد کند.حمام خون راه بیاندازد.ایران و ایرانی را تبدیل به آشغال و یک سکه پول سیاه در نظر سایر مردم جهان بکند.
 خلاصه: حضور در مراکز رای گیری و گرم کردن تنور انتخابات رژیم ،یعنی لبیک گفتن باین دعوت خامنه ای و شریک شدن در همه جنایات وی و رژیم اش در ایران،در منطقه، و در جهان. .. این کار را نکنیم هموطن. بلکه بر عکس گفته خامنه ای این انتخابات قلابی را بطور مطلق تحریم کنیم بطوریکه خلوتی مراکز رای گیری شبیه سکوت در گورستان ها باشد.تا فردای روز انتخابات کذایی ،رژیم را با کمترین هزینه و بدون ریزش حتی یک قطره خون به گورستان تاریخ سرازیر کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر