۱۳۹۶ دی ۲۹, جمعه

گزارش شانتاژ رسانه ای و انفجارهای خبری،پخش شایعات شاخ دار....رژیم،به محافل رسمی و مدنی...جامعه بین المللی:
اهداف رژیم- ایجاد ترس و ترور و وحشت در جامعه ،که کسی جرات مبارزه نکند.
-تاکید بر این مسئله که تظاهرات مبتنی بر مسائل اقتصادی و اصلاح طلبانه بوده و نه براندازی رژیم.
-بازگشت فعال نیروهای امنیتی اما پشت پرده نهادها و قوای رژیم،به صحنه با سلاح دلسوزی و ترحم و طرفداری از ملت،برای جا اندازی مجدد پروژه پلیس خوب و پلیس بد(اصلاح طلب -اصولگرا) که در قیام اخیر یکی ،متحد و یکپارچه بودنشان علنی و ترفندشان بطور جهانی رسوا شد.
-بمراتب فعال شدن وزارتخارجه رژیم با اتخاذ تدابیری چون : دیپلماسی سیار،دیدارهای محرمانه،احضارها،دادن رپرتاژ آگهی ها به رسانه های مطرح جان ،برای مثال در پاسخ به اتحادیه اروپا... که نیروهای ما(رژیم) در رویدادهای اخیر مسلح نبودند.آنهایی که کشته شدند.خودشان همدیگر را از پشت با گلوله زدند.... تا دلسوزی شما اروپایی ها را جلب کنند و اینکه دستگیری ها چند ده نفری بیش نبودند و همه آزاد شدند.(لزوم تجمع هموطنان در مقابل زندانها برای آزادی عزیزان).
-تماس های مکرر با اعضای دموکرات کنگره آمریکا و باقیمانده بدنه دولت اوباما در رسانه ها و دستگاههای دولتی و..آمریکا مبنی بر اینکه اگر برجام لغو شود.اصلاح از درون خواهد مرد و چیزی شبیه سوریه دامن آمریکا و دیگران را در منطقه خواهد گرفت.
- به اروپایی ها وعده داده اند.که با اتخاذ تدابیری و خاتمه ماجراجوئی هایشان(رژیم) در خاور میانه،قیمت نفت را ثابت نگه میدارند.اما اگر در ایران تغییرات انفجاری رخ دهد.قیمت نفت علیه اقتصاد اروپا بمراتب افزایش می یابد.
و اما خلاصه گزارشاتی که در اختیار شخصیت های کلیدی و مهم کنگره آمریکا و اتحادیه اروپا گذاشته شد.با سپاس از عزیزان و اساتیدی که هوشمندانه،طی تماس هایی این اسناد را منتقل کردند:
-تعدادی از عاملین جنایات دیماه از جمله اشتری فرمانده ناجا با گفتارها و بیانیه های خود ،ترفندهای دستگاه دیپلماسی رژیم را لو دادند.مطالبی گفتند که با ارائه اسناد و شواهدی که مخالف اظهاراتشان بود.نتیجه عکس حاصل شان شد.از جمله فرمانده نیروهای انتظامی گفت: نیروهای ما (رژیم) مسلح نبوده،کشته سازی ها مشکوک است. رهبری پنج بار،و ریاست جمهوری بارها ،از عملکرد نیروهای انتظامی تقدیر کردند.
-لیستی از جنایات رژیم از ابتدا تا کشتار کهریزک،پلاسکو،نفت کش سانچی،انفجارانبار موشکی سپاه در کرمانشاه...بطور مستند در اختیار این محافل گذاشته شد.(توضیح دادیم که رژیم در هر خیزشی ،برای تداوم قدرت و بقای خود با انفجارهای خبری و سرگرم کردن افکار عمومی داخل و خارج سعی می کند.جنایات خود را با جنایاتی دیگر سرپوش گذاشته خود را از مهلکه مرگ و زندگی نجات دهد.تا اخبار قیام مردم از تیتر رسانه ها به زیر سطر منتقل گردیده و سرانجام فراموش شود).
-ثابت کردیم که ایجاد محیط ترس و وحشت با دلسوزی های قلابی اما بیانات تحریک آمیز و ترساننده،بعهده اصلاح طلبان گذاشته شده که به بهانه دلسوزی و دفاع از دستگیر شدگان ،صحبت از شکنجه خود زنی خودکشی زندانیان قیام ملی اخیر کرده و می کنند.تا از ادامه قیام ملی جلوگیری نمایند.
-ثابت کردیم که اقدامات افرادی چون فرمانده نیروهای انتظامی و شخص رهبر و ریس جمهور و روئسای قوه....در مقابله وحشیانه ،با قیام ملی اخیر مردم ایران،مصداق کامل جنایت علیه بشریت بوده و پرونده آنان باید ثبت دفتر دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت گردد.
-اسامی،مشخصات سرکوبگران و عکس و تفصیلاتی که بدست آوردیم.بررسی و یک دست شده پیرو گزارشات قبلی بشکل مستند و قابل ارجاع به دادگاه ،در اختیار نهادها و مقامات مزبور گذاشته شد.برخی از پرونده ها قابل ارجاع به دادگاه مزبور و برخی قابل پیگیری از لحاظ تحریم های بین المللی و.. میباشند.
در خاتمه یک نقل قول از یک ملاقات با مقام مهمی باستحضار میرسد:بگفته این مقام در قیام اخیر،بت خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی برای همیشه شکست و رژیم اش تا ابد رسوا شد.مهر باطل شد بر روحانی و شرکای مافیای جناح چپ رژیم که بظاهر خود را اصلاح طلب نام میبرند،زده شد.ما دیگر اصلاح طلب و اصولگرا را از هم جدا نمی دانیم.طی روزهای اخیر دیدیم که چگونه در ارتکاب جنایت علیه مردم خود متحد و یکپارچه عمل می کنند.ما هم همچون ملت ایران از این بساط خسته شدیم  و تحمل مان بسر رسیده ،عنقریب خبرهای خوبی بگوش همه در پشتیبانی کامل و تمام عیار بین المللی از مبارزات مردم ایران علیه این بساط قرون وسطائی و شر مطلق خواهد رسید.مطمئن باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر