۱۳۹۷ اسفند ۱۳, دوشنبه


پیام خامنه ای به ملت ایران،با انتصاب رئیسی،عضوماشین کشتار جمعی سال 1367 ،به ریاست قوه قضائیه
این پیام می گوید: تنها چیزی که از رژیم ،باقی مانده،یعنی دستگاه سرکوب،با شدّت و حدّت و با تمام ظرفیت،امکانات مالی ،زنده و فعال است،و دژخیمی که بر راس این ماشین سرکوب،گمارده شده،از فتوای خامنه ای ،مبنی بر،آتش به اختیار (جنایتی که اس اس های نازی ،مرتکب می شدند.) در مقابل هر نوع شکایتی، از آثار ضد بشری این فرمان هیتلری،حمایت خواهد کرد.رژیم با این انتصاب،رسما و علنا و بدون تعارف و ندامت از جنایتی، که در کشتار جمعی سال مزبور،مرتکب شده،وارد جرگه محور شرارت ( Axess of devil ) گردیده و خطر رسوایی و ارجاع کل پرونده رژیم، به دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت،بعلت به آنتن رفتن دوباره این فاجعه کشتار جمعی،را به جان خرید.
به غیراز،رژیم هایی چون رژیم حاکم بر ایران ،سوریه و کره شمالی و کوبا،بقیه کشورهای دنیا،بطور کم و بیش،نهایت سعی شان، ایجاد یک محیط صلح و آرامش و آسایش و رفاه و بهزیستی در جامعه،با فراهم ساختن زمینه رشد فکری جسمی فرهنگی و روحی و روانی شهروندان ،در راستای، همکاری خردمندانه ومتمدنانه ،با جامعه بین المللی است.اما ،بالعکس در این محورشرارت،تنها تخصصی که باقیمانده ،.فقط در یک چیز است: تبدیل نیروهای نظامی،انتظامی،امنیتی ،به نیروهای حافظ خود رژیم،در مقابل مردم، یعنی استفاده از تمامی نیرو و امکانات و ترفندهای اهریمنی،ماکیاولیستی،برای تقویت این نیروهای سرکوب،جهت حفظ هرم قدرت در مقابل شهروندان به جان آمده ،از ظلم و شرارت و تبعیض حاکم ... حرف اول و آخر را، درین دیکتاتوری های فاسد یک نفره،سرکوب مردم،اعم از زندان و شکنجه و اعدام و تبعید، از سوی دیکتاتور و عمال داخلی و تروریست های خارجی اش ،و به فرمان وی میزند. بخاطر همین هم هست.که،این چند کشور،در ردیف آخر همه کشورهای دیگر، از لحاظ نکات مثبت بنفع بشریت و بالعکس از لحاظ شرارت ضد بشری و ضد محیط زیستی،ضد ارزش های جامعه بین المللی،در اول جدول هستند.
باین ترتیب مشکل ما ایرانیان، این رژیم ،با نیروهای سرکوب گرش هست.که تمام سعی شان ،متمرکز است. بر ایجاد اولا، یک محیط توام با ترس و وحشت در جامعه و دوما ،ایجاداختلاف بین مردم و بر اساس این اختلاف افکنی،حاکمیت بر مردم ،بشکل برده داری جدید ... بخصوص در ایران ما ، که رژیم طی چهار دهه حاکمیت خود ،نهایت کوشش خود را، بکار برده، که ازتنها ملت تاریخی در منطقه ،بعنوان یک امت، یعنی یک مجموعه گوش به فرمان واحد و نه یک ملت با عقل و هوش و با قریب به نود میلیون جمعیت دولت شهری و شهروندی متمدن ،به نفع ائیدئولوژی منسوخ سیاه و ضد بشری خویش،سوء استفاده نماید. در نتیجه ، تنها راه نجات ما ملت ایران،زدن ترفندی متقابل ،علیه رژیم ،یعنی متحدانه نترسیدن (شعار نترسید نترسید.ما همه، با هم هستیم)و نه گفتن به اختلاف افکنی های شبآنروزی مزدوران رژیم و بالعکس اتحاد مان ، با هدف سرنگونی و پاکسازی ایران مان، از جرثومه رژیم است و بس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر