۱۳۹۸ مهر ۱۸, پنجشنبه

دو مطلب روز و درسی که باید گرفت
1-آزدی خبرنگار روسی،با یک اخطار پوتین،نشان داد.که جمهوری اسلامی ،فقط زبان زور را می فهمد و لا غیر: (قابل توجه اروپایی ها و دیگران، که اتباع شان در ایران، به گروگان رژیم در آمده و برای آزادی آنها باج های میلیون دلاری مطالبه شده، از جمله رژیم نرخ باج آزادی یک مادر بیگناه در بند و اسیر را 250 میلیون دلار اعلام و دولت فخیمه انگلیس،علیرغم اعطای میلیونها دلار و امتیازات زیاد ،کماکان در حال تعامل و باصطلاح ،چانه زنی با این اهریمنان است.)
2-آخرین وصّیت زنده یاد مانوک خدا بخشیان،ساختن موج ضد پوتین بود(یک موج ضد روسی بسازید.ایران آزاد میشود) که اکنون رژیم ، با این موج ،به مقابله بر خاسته و یک موج ضد ترامپ ساخته است. در حالیکه پوتین، ایران ما را تجزیه و در حال فتح کامل آن ،به بهانه حصول به آبهای گرم خایج فارس است.ریس جمهور آمریکا ،تنها شخصیتی است، از مقامات دنیا ،که برای اولین بار ،بعد از فاجعه 57 و طی این چهل سال نکبت و فلاکت،رسما و علنا ،از مبارزات رهایی بخش ملت ایران ،پشتیبانی نموده و با تحریم های کمر شکن ،پشت این دژخیمان را ،به خاک مالیده است.
درسی که باید گرفت: نقشه راه ما ملت ایران، کاملا بر عکس آن چیزی است. که رژیم مطالبه و عمل می کند.گول نخوریم.هر چه رژیم گفت بر عکس آن عمل کنیم: پیروزیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر