۱۳۹۸ آبان ۲, پنجشنبه

پیام مهم واصله:تصمیم مهم دو ماه پیش رژیم،که اکنون بدست ما رسیده است.
عین پیام-حدود دو ماه پیش،در جلسه مهمی راجع به دو موضوع 1- چگونگی مدیریت عبور بی خطر نظام، از بزرگداشت هفتم آبان 2-موضوع تحمیق و تبلیغ ،در هر چه گرم کردن تنور انتخابات دوم اسفند مجلس ،تصمیماتی گرفته شد،که اکنون برخی مفاد آن بشرح زیر،بدست ما رسیده است:
1لف- از هم اکنون(دو ماه پیش) باید نبض جامعه در بزرگداشت دولتی هفتم آبان،بررسی،مطالعه،آمارگیری و حقیقت یابی گردد.اگر نتیجه منفی بود. همه باید تجهیز شوند که جامعه را در برگزاری این بزرگداشت در بین دو انتخاب 1-در محل پاسارگاد یا 2- سرتاسر کشور،با شعار همه ایران را پاسارگاد می کنیم،در محل شگ و تردید قرار دهند.عده ای تبلیغ کنند در پاسارگاد و عده ای بر خلاف آن جار بزنند و بگویند چون نظام همچون سالهای اخیر جاده ها را می بندد و دور مقبره کوروش و محوطه پاسارگاد حصار می کشد. در نتیجه مردم بلا تکلیف می مانند و هر دوی این برنامه به بن بست رسیده و تعطیل و ناکام میگردد.
ب- از هم اکنون(دو ماه پبش) با بهره گیری از تجربیات و آموزه های انتخابات گذشته از اول تاکنون،ازپیشنهادات جدید و اقدامات مبتکرانه، که منجر به تشویق و شرکت مردم و تشکیل صف های طولانی گردد،استفاده شده و با توجه به شرایط روز ،اعم از داخل نظام،میان مردم،شرایط منطقه،شرایط بین المللی و آنچه که در جمع دوستان و دشمنان نظام می گذرد،پیش در آمد های انتخابات اسفند،مراعات،مورد ملاحظه،افزوده یا کم گردد.هدف مشروعیت مردمی و در نتیجه مشت محکم نظام علیه دشمنان نظام باید باشد.
با توجه به مراتب فوق،در مقابله با ترفندهای مزبورنظام ،پیشنهاد میگردد:
1- هدف گردهمایی،اجتماع برای بزرگداشت کوروش بزرگ در روز هفتم آبان، فقط و فقط مقبره کوروش بزرگ -محوطه پاسارگاد باشد.چون یک مکان و هدف مشترک ملی-میهنی -تاریخی -فرهنگی سیاسی است و قبلا گردهمایی در پاسارگاد امتحان خود را پس داده و ثبت تاریخ مبارزات ملت ایران گردیده،در نتیجه حتی اگر رژیم،باز هم جاده های منتهی به پاسارگاد را به بندد. یا دور پاسارگاد حصار و سیم خار دار و دیوار بتنی هم بکشد و حضور در پاسارگاد غیر ممکن گردد.همان فیلم ها عکس ها و گزارشات عینی از بسته شدن جاده ها و راههای منتهی به پاسارگاد و ارسال آن به رسانه های جهان ،در پایان روز،حاکی ازهمبستگی و اراده ملی و پیروزی ملی و رسوایی بیشتر نظام خواهد بود.
2-تصمیم ملی میهنی سرتاسری علیه بساط خر داغ کنی انتخابات قلابی نظام در دوم اسفند،بایکوت صد در صدی ، عدم شرکت و عدم حضور در خیابان هاست.باید و باید و باید..در منزل ماند و سکوتی گورستانی دربساط انتخابات کذایی ایجاد نمود. با در خانه ماندن مردم،نظام نمی تواند، سهمیه دانشجوئی را که رای نداده،قطع ،یا یارانه های نقدی را حذف کند یا....چون هیچ قدرتی در دنیا یک ملت هشتاد میلیونی را، نمی تواند از زندگی کردن عادی محروم نماید.این امر غیر ممکن است .اما پیروزی نهایی از آن ما مردم ایران خواهد بود.این دو فرصت تاریخی را ،از دست ندهیم هموطن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر