۱۳۹۸ اسفند ۲, جمعه


با تحریم سرتاسری انتخابات قلابی و نه گفتن به رژیم،ملت ایران پیروز میدان رفراندوم امروز بود.این پیروزی خجسته باد.
گزارش شاهدان عینی،حاکی است.از 60 میلیون واجدین شرایط،که وزارت کشور رژیم اعلام کرده بود.تنها چند در صد(کمتر از ده در صد)شامل همه مزدوران وساندیس خور های رژیم،در شامورتی بازی انتخابات قلابی امروز،شرکت کردند.اینها چه کسانی بودند:
- سربازانی که با لباس شخصی و سرهای کم مو و تراشیده مخصوص سربازان وظیفه،بدون همراهی خانواده و حتی حضور یک زن در آن صف ها،اجبارا ،به پای صندوق های رای برده شده و ازین حوزه به آن حوزه منتقل میشدند.تا در فقدان پروسه جوهری کردن انگشت سبابه ،که به بهانه ویروس کرونا ،لغو یا آزاد گذاشته شده بود.بار دیگر یا چند بار دیگر،رای بدهند.ظاهرا فوق العاده و اضافه کاری و دستمزد و حقوق ویژه ای، برای این اقدام ،در نظر گرفته شد بود.
-نیروهای نظامی، انتظامی، اداری، امنیتی ،با لباس شخصی و در مجموع همه وابستگان رژیم،همراه با خانواده،بدون استثناء مجبور( تکلیف شرعی از سوی خامنه ای) به شرکت در انتخابات شده بودند.
نتیجه:
- برای اولین بار در طی این چهل سال،ملت ایران ،با اغتنام ازین فرصت انتخابات قلابی ،با ماندن در خانه ها،در یک رفراندوم اعلام نشده و غیر رسمی،اما متحد و یک پارچه و سرتاسری(یعنی بیش از پنجاه میلیون واجدین شرایط رای دهی) به جمهوری اسلامی،نه گفتند.
-همچون همیشه ،علیرغم خاتمه وقت قانونی ،نمایش تمدید مدت انتخابات به بهانه استقبال و بازار گرمی و کلاه گذاشتن بر سر خبرنگاران و دول خارجی،انجام میشود.تا نیروهای خودی، بعنوان رای دهندگان حرفه ای رژیم ،که صبح چند بار رای دادند ،بار دیگر بطور دسته جمعی و همراه با خانواده، به حوزه های رای اعزام گردند.
- طی چهار دهه گذشته، شهرها و مراکز رای گیری،خیابان ها و کوچه پس کوچه ها،این چنین و اینهمه خلوت و بدون حضور مردم نبود.این تحریم از سوی ملتی سرکوب شده و خشمگین ثبت تاریخ مبارزاتی ملل آزاده دنیا بعنوان یک شیوه مبارزاتی بزرگ و مهم گردید.
- گرچه قبلا،ارقام قلابی هر حوزه تعیین ،منصوبین معلوم و اعلام پیروزی خواهند نمود... اما بزودی با پخش فیلم های مستند مربوطه ،جمهوری اسلامی ،ازین شامورتی بازی ماکیاولیستی، رسوا میگردد.این فیلم ها ،در سطح وسیعی، از همه شهرهای کوچک و بزرگ و.. تهییه شده و در اختیار همه نهادهای رسمی مدنی و رسانه های مهم جهان گذاشته شده و میشود.
پیروزی ملت ایران بر اهریمنان انیرانی خجسته باد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر