۱۳۹۸ اسفند ۹, جمعه

برنده نبرد نابرابر مردم با رژیم و کرونای وارداتی ،ملت ایران خواهد بود.
با توجه به اینکه رژیم ،با استفاده از همان ابزار و سلاحهای همیشگی(کهنه و فرسوده ) خود به جنگ کرونا رفته است. سرانجام این بار شکست خورده و از هم ،می پاشد.
دکترین رژیم، در اداره کشور،پاک کردن صورت مسئله بجای حل آن،دروغگوئی،رفتار ماکیاولیستی،راهزنی - گروگانگیری، اختناق ،زندان ،شکنجه،اعدام و کشتار جمعی و ساختن دشمن فرضی در خارج و سیاست النصر بالرعب در داخل،به بهانه درگیری با این دشمن فرضی خود ساخته ،بوده و هنوز هم هست. در نتیجه علیرغم اینکه ،هم اکنون وبروس کرونا در کشور اپیدمی شده، و رژیم بجای صدور انقلاب کذائی ،تبدیل به بزرگترین صادرکننده کرونا به دنیا گردیده،بازهم ، همان سیاست های عتیقه و کهنه و تاریخ مصرف گذشته را ،به کار می گیرد.
اما ویروس کرونا ،این حرف ها سرش نمی شود و نمی توان آنرا کتمان کرد و لاپوشانی نمود و در موردش دروغ گفت. یا به دعا و نمازوحشت ، زیارت امام زاده،چاه جمگران یا خود قرآن امام پیغمبر و خدا متوسل شد. اگرازطریق علمی مهار (همانطور که چین کافر و کمونیست زادگاه ویروس ،با توسل به علم و دانش ،سازماندهی و مدیریت و نه خرافات و جادو جنبل،چنین کرد) با آن رفتار و جلوی آن گرفته نشود.تبدیل به یک سلاح کشتار جمعی شده ،انقلابی و ضد انقلاب،مقاومت و ضد مقاومت و مسائلی ازین قبیل سرش نمیشود.با توجه باینکه، تعداد اعضای هرم و حلقه تنگ شده قدرت ،بیش از چند صد نفر در مقابل یک ملت هشتاد میلیونی نیست.در نتیجه ،حتی اگر به ازای هر چند ایرانی،یک انیرانی حاکم بمیرد.سرانجام، این معادله، تبدیل به پاکسازی خطرناکترین ویروس تاریخ بشریت ،یعنی ولی فقیه و پیروان و مزدوران آن، در ایران میگردد.در آخر این ماجرا،پیروز نهایی این میدان مبارزه،ملت ایران خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر