۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

رفتار رژیم اسلامی با ملت ایران کرونا زده ، درست شبیه رژیم نازی با ملت یهود،در جنگ دوم است.
هیتلر می سوزاند.اینها سرد و یخ زده می کشند و زنده بگور می کنند.جامعه جهانی،باید به داد ملت ایران، درین هلوکاست سرد ولی فقیه برسد.
اول ویروس را، برای خانه نشین کردن مردم و جلوگیری از تظاهرات میلیونی ( شبیه آنچه که در آبانماه با خیزش میلیونی گذشت) وارد کردند.سپس آخوندهای مبتلا در قم را ، در سراسر ایران پخش نمودند.تا ویروس را در ایران ،اپیدمی کنند.اکنون نیز وزیر بهداشت شان 300 هزار اکیپ امنیتی ،سپاهی، بسیجی، لباس شخصی را، برای تجسّس ( مردم چقدر دلار نقد دارند یا در کامپیوتر ها و ماهواره ها و تلفن های هوشمند آنها چه می گذرد) و مبتلا کردن بقیه ملت به خانه های ایرانیان میفرستند. تا از آنچه که در پی اعتصاب و در خانه ماندن، در بین مردم می گذرد.از نزدیک سر در بیآورند و بگویند ،اینطور نیست ،که شما را راحت بگذاریم.باید درخانه هایتان نیز ،تحت کنترل ولی فقیه باشید.لذا مردم نباید ،این زامبی های ولی فقیه را،به حریم و خلوت خانه های خود، راه دهند.
همچنین، با توجه باینکه بخاطرشیوع کرونا ،به شکل محرمانه و پنهان، شرایط در حال جنگ و آماده باش قرمز، جهت حفاظت از سران رژیم، از سوی سپاه ،برقرارشده،در نتیجه ،اگر ماسکی، وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده ،یا دارو و مواد تقویت کننده سیستم دفاعی بدن و....در بازار و داروخانه ها نیست.همه در اختیار سپاه و در احتکار آن است.تا همه را ،صرف نیروهای خودی و خانواده آنها و بخصوص راس هرم مافیای قدرت کند.بدیهی است.نه سپاه نه هیچ کس دیگر ،بدون نظر و فرمان خامنه ای، دست به این شقاوت سنگین و جنایت وحشتناک ،که مصداق بارز نسل کشی و کشتار جمعی ملت ایران است.نمی زدند.در نتیجه، اکنون بهترین فرصت ،برای کسانی است.که می توانند انسانی و ملتی را، از مرگ توسط یک قوم ظالم و بیرحم و جنایتکار نجات داده ،نام و اقدام انسانی خود را ،جاودانه کنند.همچون شیندلر آلمانی و نیز عبدالحسین سرداری دیپلمات ایرانی، معروف به شیندلر ایرانی ،که نام وعملکرد نیکوی شان ،در جنگ دوم برای نجات یهودیان، از هلوکاست ، ثبت تاریخ شده است.
از سوی دیگر،متواری شدن اعضای راس هرم قدرت و آخوندهای حکومتی، به ییلاق های خوش آب و هوا و هتل های لوکس و مراکز تفریحی بدور از آلودگی در کشور، درسی به نیروهای میانه و صف سپاه و بقیه نهادها داد. که اگر رژیم ،در حال فروپاشی بخاطر خیزش نهایی و میلیونی مردم ،بعد از خاتمه اعتصابات موجود باشد.اولین کسانیکه فرار را، بر قرار ترجیح داده، از ایران می گریزند،سران رژیم، اعم از فرماندهان سپاه و آخوندهای دولتی و سایر اعضای بیت خامنه ای و ذوب شدگان در وی ،خواهند بود.
باین ترتیب، هر کاری که رژیم ،برای بقای خود و خلاصی ازین بحران خود ساخته می کند .نتیجه عکس می گیرد.بنابرین پیروز نهایی این معرکه و نجات ایران ،ازین بساط اهریمنی انیرانی ، ملت ایران بکمک همین نیروهای وسط و صف ناراضی خواهد بود. و بس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر