۱۳۹۹ فروردین ۹, شنبه


وقتی آخرین دو راهی انتخاب، برای ملتی،مرگ یا زندگی باشد.هر عضوی ازین ملت، یک بمب انفجاری است.
شورش زندانیان در سراسر کشور، نشان داد. که استراتژی چهل ساله رژیم، در توسری زدن به مردم وتوهین و تحقیر آنان و ابتلا کردنشان به فقر و روز مرّه گی ،یا سیل و زلزله و زندان و شکنجه و اعدام و آتش باختیار ، گلوله جنگی و کشتار جمعی ،همچون آبانماه و سرنگونی هواپیمای مسافربری ... وتحمیل عمدی اپیدیمی کرونا،بمنظور جلوگیری از خیزش عمومی،سرانجام نتیجه عکس خواهد داد و سکوت فعلی مردم ،در ایران مبتلا به کرونا،یک زلزله و انفجار ناگهانی چند میلیون ریشتری،در پی خواهد داشت.
وقتی وزیر بهداشت سابق رژیم ، اغلام می کند ،در اواخر آذر و اوائل دیماه، شیوع کرونا را به مسئولین گزارش نموده،در نتیجه رهبر رژیم، در راس دهه زجر،بیست و دوم بهمن و دوم اسفند،دشمن وشریک جرم و همدست اصلی قاتل ملت ایران،در حمله کرونا ،به ایران بوده و هست.اکنون مردم از خود می پرسند، اعلام محدودیت های قرنطینه ای اخیر، چرا اینهمه دیر و نوشداروی بعد از مرگ سهراب؟!.آیا همچون همیشه،طرح و نقشه اهریمنی و ترفند جدیدی ،با این حصار کشی مردم، در میان است؟!
وقتی مدیریت امور کرونا در ایران ،با سپاه تروریست (اعلام شده) و بیت فاسد رهبری است. وقتی ،نتیجه این مدیریت تروریستی ،تا کنون ،اپیدمی کرونا و از کشته، پشته ساختن و گورهای جمعی و تبدیل ایران، به یک گورستان بزرگ بوده،آیا وقت آن نرسیده ،که خرد جمعی جامعه جهانی، به فریاد ملت ایران ،در مقابله با این تروریسم آشکار رسیده و وجدانهای بیدار، یک نهاد بین المللی ،همچون سازمان بهداشت جهانی، یا پزشکان بدون مرز را، مسئول اداره امور مربوط به کرونا، در ایران نموده، و ملتی مظلوم و گرفتارو اسیر دیو و دد حاکم ظالم و بیرحم را، تا بیش ازین، دیر نشده، از یک فاجعه و کشتار جمعی نجات دهد.؟!
الغرض ،کاسه صبر مردم ایران، شکسته و سنگ صبورشان ،ترک بر داشته و تمام وجودشان، با خشم و نفرت ملی ،از حاکمان اسلامی انباشته و مین گذاری شده ،همچون شورش زندانیان کشور،هر لحظه آماده انفجار خشم ملی و شکست حصار های زندان بزرگ ایران ،در میدان های میلیونی ،از دست زندان بانان اهریمنی انیرانی حاکم میباشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر