۱۳۹۹ فروردین ۲, شنبه

شیوع عمدی کرونا،گروگان گرفتن ملت ،برای باج گیری،بمنظور رفع تحریم ها و اگر نشد،ایجاد فاجعه عمدی در ایران،علیه ترامپ،در انتخابات پیش روست.
این توطئه هلوکاستی، با تاکید چند باره آمریکا ،در اعطای کمک های رایگان پزشکی و دعوت از متحدین،درتحویل این کمکها، به مردم ایران،با افزودن تحریم های جدید،نقش بر آب شد.ملت ایران نیز،با عزمی راسخ و انجام توصیه های پزشکان با وجدان و همیاری و کمک به همدیگر،این توطئه را ،نقش بر آب نمود.درنتیجه ملت ایران در مبارزه با دو ویروس خطرناک ملا سپاهی-کرونا ،سرانجام پیروزاین میدان جنگ نابرابر،خواهد بود.باین دلایل:
1- بت پرستش استخوان های مردگان چهارده قرن پیش،شکست.
2- بت مغازه های کسب و کاری که اینجا و آنجا بنام مسجد و زیارتگاه،برای تحمیق مردم و خالی کردن پول آنها به کیسه خود، ساخته بودند،فرو ریخت.گرچه تعمدا، پروسه کشتار عمدی با الکل تقلبی را ،هم عرض با کشتار کرونا تبلیغ می کنند.تا این بت های شکسته را ترمیم کنند.اما با هوشیاری مردم،این توطئه اطاق فکر رژیم نیز،شکست خورد.
3- ملاهایی که در راس امور بودند.در رفتند و در صف اول دفاع از مردم، پرسنل با وجدان بیمارستانها و...حضور دائمی ،یافتند.
4- حتی بت خامنه ای نیز، برای ذوب شدگان وی و رنگ شدگان در خم رنگرزی بیت فاسد رهبری به رنگ شقاوت ،شکست.چون وی همه را تنها گذاشت و در رفت.اکنون زمزمه هایی شنیده میشود.که چقدر و چرا و تا چه اندازه باید،رهبری را ،که از اول روی کار آمدن اشتباه کرده و عامل خرابی و بر بادی و فساد و دروغ و کینه جوئی و خشم و نفرت و مرگ و کشتارجمعی بوده،تحمل کرد.؟!
5- وجدانهای خفته عده ای بیدار ،با توجه به مرگ عده ای از خودی ها ، ویروس کرونا را شتری میدانند.که از سوی رهبری دعوت شده و در مقابل درب خانه آنها نیز خواهد نشست.اینها در درون خود با توجه به اسناد ،خامنه ای را مسئول این اپیدمی میدانند.
6- بی وجدانی ولی فقیه و بی توجهی وی به کشتار جمعی مردم و دفن انبوه آنها در گور های دسته جمعی،وجدان های بیدار و نیمه بیدار را،به لرزه در آورده است.
7- نبرد وجدان ها،ریزش ها در درون نظام،علیه ولی فقیه، به اوج رسیده و ریختن سپاه به خیابانها و اماکن عمومی به بهانه کرونا و حکومت نظامی اعلام نشده،بخاطر کنترل کسانی است .که از رژیم برگشته و منتظر پیوستن به مردم در اولین تظاهرات عمومی -سرتاسری پیش رو هستند.
سرانجام آه مظلوم دامن ظالم را گرفته ،خیزشی انفجاری و بزرگ در پیش و صبح سحر دریک قدمی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر