۱۳۹۹ فروردین ۷, پنجشنبه


گروگانگیری ملت با کرونا توسط خامنه ای و شرکا،برای باجگیری لغو تحریم هاست.گول نخورید.
- تعمدا ،جان یک ملت هشتاد میلیونی را ،بعنوان سپر انسانی ،در مقابل توپ کرونای وارداتی، از ارباشان چین ،قرار داده اند.
- هر خبری در مورد کرونا پخش می کنند.مدیریت شده و در راستای لغو تحریم هاست.
- تمامی تبلیغات ،طرح ،نقشه و کشتار و برنامه سرتاپای رژیم،در راستای لغو تحریم ها،با استفاده از حربه کروناست.
میلیونها دلار و یورو خرج رپورتاژ آگهی نشریات خارجی کردن،جهت تولید افکار عمومی ضد تحریم ها و آماده باش قرمز دادن به مزدوران در خارج ،توام با تحریک و تشویق دولت ها و نهادهای بین المللی ،جهت فشار به ریس جمهور آمریکا ،ترفند جدیدی است.که رژیم، با گروگان گرفتن مردم ایران،خواهان باج گیری از آن، در راستای لغو تحریم هاست. تا تسلیحات و بودجه معوقه حزب الله و سایر تروریست های منطقه و.. را تامین و پرداخت نماید.شاهد این مدعا ،اخرج تیم پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز است.چون پول نقد میخواهند و نه دارو و وسایل کمک و حفاظت از مردم در مقابل کرونا.
کرونا تهدیدی برای بشریت،اما فرصتی برای رژیم شیطان پرست و ضد بشریت است.چون این اولین بار در تاریخ دنیاست.که حاکمان کشوری، از روی عمد و طرح و نفشه قبلی ،یک ویروس کشنده را بکمک شرکت هوایی سپاه،وارد کشور می کنند.تا با گروگان گرفتن ملتی ،تحریم های بین المللی را، لغو و پول برای اسلحه و مهمات تروریست ها را، مهیا کنند.اما بقول سیف فرقانی خطاب به مغول های خون آشام ( هم ژن اعضای راس هرم قدرت ج.ا):
آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغ تان چو نیزه بر ستم، دراز
این تیزی سنان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
این عو عو سگان شما نیز بگذرد
این نوبت از کسان، بشما ناکسان رسید
نوبت زنا کسان شما، نیز بگذرد
- باین ترتیب: در دریای خونی که برای ملت مظلوم ایران ایجاد کردید.غرق خواهید شد وسرانجام  نوبت  مرگ حتمی شمایان نیز فرا رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر