۱۳۹۸ اسفند ۲۶, دوشنبه

تنها یک مدیریت جهانی می تواند.که بعلت بیکفایتی حکومت اسلامی،از تبدیل شدن بحران کرونا در ایران، به یک فاجعه بشری،جلوگیری نماید.
تا دیر نشده باید به داد ملت ایران رسید.چون کشتار هزاران نفر در آبانماه و کشتار مسافران هواپیمای اوکراینی توسط سپاه،با ادوات جنگی و اکنون مدیریت جنگی بحران کرونا، از سوی سپاه بفرمان خامنه ای،نشان داد که رژیم طی این چهاردهه فقط به تولید سرکوبگر برای مدیریت سرکوب همت گماشته و غیر از سرکوب کار دیگری بلد نیست.سپاه سرکوبگری است.که در هیچ یک از بحران های ملی اعم از سیل و زلزله و..آجری روی آجر نگذاشته و بالعکس دخالت درین فجایع مانع مدیریت خود جوش بحران توسط مردم و کمک به همدیگر شده است.چه کسی در دنیا با استقرار ادوات جنگی در خایابانها یا اجبار به گذر با برگ عبور از کرونا نجات یافته است؟! وحشت بیمارگونه خامنه ای از مردم ،بخصوص در جشنهای ملی همچون چهارشنبه سوری و اعیاد ملی، همواره منجر به تشدید کنترل و اختناق،سرکوب و کشتار بیشتر مردم و فجاایع جبران ناپذیر انسانی شده است.
در کشورهای مترقی و پیشرفته ،که با علم و دانش و با مدیریت جمعی اداره میشوند ونه فردی و با دین و خرافات،وقتی مشکلی بروز می کند.با تشکیل تیم علمی و مدیریتی سازمان یافته،برای حل علمی آن معضل اقدام میگردد.اما در ایران ما، چون یک نفر با استناد به احکام دینی در چهارده قرن پیش،به تنهایی تصمیم میگیرد.وقتی مسئله ای ایجاد میشود .خامنه ای فقط صورت مسئله را آنهم با سرکوب پاک می کند.طی این چهار دهه هرگز یک معضل ملی توسط علم و دانش،حل نشده،ایران تبدیل به ویرانه تمام عیار و عقب مانده ترین کشور دنیا از نظر برتری علم و دانش شده است.در نتیجه تا بی کفایتی و نگرش عصر حجری رژیم به معضل کرونا، منجر به کشتار جمعی ملتی نشده، شایسته است مدیریت بحران بدست نهادهای بین المللی بیافتد.
چرا که خامنه ای از کرونا نیز،بعنوان یک فرصت،برای رژیم خود استفاده می کند.در نتیجه با نظارت عالیه بین المللی مردم می توانند. خودشان مدیریت امور مربوط به حفاظت ازابتلا به کرونا و کمک به جامعه جهانی در مداوای آنرا بعهده بگیرند و به کمک رسانی به هم همت گمارند.در عین حال مردم میدانند که باید ازین فضای یاس و ناامیدی خارج و امید به زندگی و آینده بهتر ،که درپخش سرود ملی شبانه و دور از اغیار،در اکباتان تهران مشاهده گردید ،تعمیق و با ابعاد وسیعی در سرتاسر ایران ادامه یابد.باید هوشیاری خود را حفظ و در مقابل دو ویروس حکومت اسلامی و کرونا متحد و یکپارچه همچون یک خانواده واحد در مقابل اجنبی و دشمن سلامتی و بقای ملت ایران عمل نمود.دارا به ندار کمک کند و سالم به درد ناسالم برسد.در مجموع اگر رژیم از این ویروس ،برای تحکیم پایه های قدرت خود استفاده می کند.مردم نیزازین فاجعه ملی، در راستای تحکیم اتحاد و همبستگی ملی و سرتاسری ایران ومبارزه نهایی اقدام مینماید.
مردم از جهانیان می پرسند.آیا حضور نظامی سپاه در خیابانها، برای مقابله با ویروس کروناست.یا وحشت از خیزش نهایی مردم؟ مگر یک سپاهی ولو سوپر ژنرال هزار ستاره هم باشد.آیا می تواند با این ستاره های بر دوش و ریختن اسلحه و مهمات نظامی به خیابانهای کشور، به جنگ ویروس کرونا برود؟ قبلا ملاها مردم را برای شفا ،به زیارت امام زاده ها در قم و مشهد تشویق میکردند.که نتیجه عکس داد. بعد از چند اقدام کور و بی ثمردیگر در مدیریت بحران ،سرانجام خامنه ای باردیگر سپاه را ،به جان مردم انداخته است.که اطمینان دارد این اقدام آخر ونهایی رژیم بزودی، با اجماع ملی، که هم اکنون با همدردی ملی بودجود آمده ،با اولین قهر و خشم و خیزش بعد ازین فجایع، این بساط، نه تنها از خیابانها بلکه ازکل کشور پاکسازی میشود و در جنگ حق با باطل، پیروزی نهایی با مردم ایران خواهد بود و بس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر