۱۳۹۸ اسفند ۲۰, سه‌شنبه


Aliakbar Omidmehr aringbjerg@gmail.com

19.28 (for 0 minutter siden)
til aringbjerg
جامعه جهانی باید تا دیر نشده به داد مردم ایران برسد.رژیم اسلامی همه امکانات در مقابله با کرونا را اختصاص به حفاظت از راس هرم قدرت داده است.
مردم تنها و بی پناه ایران در خیابانها و کوچه پس کوچه ها و منازل خود همچون برگ خزان بر زمین میریزند.رژیم اسلامی خرج خود را از مردم جدا کرده،حتی کمک های پزشکی سازمان بهداشت جهانی وسایر کمکهای واصله را،انحصارا، اختصاص به حفاظت از اعضا و خانواده های راس هرم قدرت داده و مابقی را، برای بازار گرمی سفر شمخانی فرستاده خامنه ای به عراق ،از جمله ماسک و وسایل ضد عفونی را، در اختیار مزدوران وابسته خود،جهت توزیع رایگان، به رهگذران ،در خیابانهای بغداد و.. گذاشته است.
در کشورهای مبتلا به کرونا،دول مربوطه، همه امکانات پزشکی اعم از ماسک،دارو،خدمات پزشکی بیمارستانی، اورژانس و آمبولانس را ،بطور رایگان در اختیار مردم خود گذاشته اند.این فقط در ایران است .که این نوع تسهیلات  و خدمات رایگان ،تنها از مردم ایران دریغ شده است. اکثر پزشکان و پرستاران،با امکانات پزشکی بطور اختصاصی و ویژه اجبارا ، در اختیارمبتلایان این ویروس، در راس هرم قدرت گذاشته شده و این در حالی است. که مردم بعلت نبود یا کمبود حداقلی همین تسهیلات و امکانات در جامعه و چند شیفته کار کردن پزشکان و پرستاران و عدم استراحت آنان ، با یک فاجعه ملی مواجه اند.
اطلاعات واصله حاکی است.همانطور که با یک حکم حکومتی تعداد آرای رای دهندگان در انتخابات دوم اسفند، ده برابر تعداد واقعی اعلام شد.با یک حکم حکومتی دیگر، تعداد مبتلایان و درگذشتگان ویروس کرونا، ده برابر کمتر اعلام میشود.در نتیجه پیام های واصله، از مردم مستاصل ایران در داخل کشور، حاکی از درخواست کمک مستقیم جامعه جهانی و در راس آن سازمان ملل متحد، با اعزام اکیپی به ایران، جهت مدیریت بحران فاجعه کرونا، بعلت بیکفایتی و غیبت رژیم در صحنه مبارزه با این ویروس می باشد.مردم در تماس با خارج، فریاد میزنند .که حفظ امنیت روانی و جان شان ازسوی رژیم حاکم مورد مخاطره قرار گرفته و اصولا سلامتی و بیماری مردم، برای خامنه ای و شرکا، اهمیتی درحد صفر دارد.باید به داد پزشکان و پرستاران و کارکنان فنی و آزمایشگاههای بیمارستانها، که شب و روز، در خدمت مردم محروم،آرام و قرار نداشته و بسیاری تلف شده اند،رسید و برای نجات مردم ایران از یک کشتار جمعی، امروز بطور مستقیم و دور زدن رژیم ضد بشری و ضد همه ارزش های انسانی،به فریاد ملت ایران برسید. که فردا خیلی دیر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر