۱۳۹۹ فروردین ۵, سه‌شنبه

تامّلی بر قدرت واقعی در برابر زور و آنچه که از جهانگیر شدن کرونا،بخصوص در ایران ما،رخ خواهد داد.
ماندن اجباری در خانه،از خانه کارکردن،داشتن جلسات اسکایپی بجای دیداری،محروم شدن از دیدار دوستان اقربا فرزندان و عزیزان ..،بمباران خبرهای بد و غم انگیز بخصوص از ایران و رژیم بی لیاقت و بیکفایتی که در بدترین ایام تاریخ بشر،در ایران ما حاکم است. انگار شب و روز طولانی تر شده و این اخبار تمامی ندارد.هر چه کتاب ناخوانده در منزل داشتی را می خوانی،برخی کتابها را که آرزو داشتی فرصتی دست میداد ، دوباره میخواندی و....تلفن است و کامپیوتر و تلوزیون...دوستی زنگ میزند و سراغ کتاب قدرت در برابر زور دکتر دیوید هاوکینگز را که چند سال پیش خواندم را میگیرد.یک شب فرصت دارم که مروری بر آن بکنم .صبج بعد می آید و کتاب را که به خواسته وی پشت درب منزل گذاشتم.با خود میبرد.
خلاصه آنچه که دیشب تا صبح برای بار دوم خواندم، در پی شرح زیبایی های قدرت معنوی زیر،در سطور بعدی می آید:
انسانهای خیّری که در این مقطع خطرناک و حساس هر ریسکی را به جان خریده، بعلت داشتن شخصیت چهار بعدی و وجدان آگاه و بیدار و ذهن زیبا، فقط بفکر دیگران (تو خود حجاب خویشی حافظ از میان بر خیز)هستند:
- شاگردانی در جهان هستند.که فقط در مدرسه غذا میخورند و غذای رایگان آخر هفته را نیز با خود بمنزل میبرند.اکنون با بسته شدن مدارس،عده ای داوطلب،این وظیفه را بعهده گرفته و غذا بمنزل این محصلین میبرند.
-عده ای توان پرداخت اجاره خانه یا محل کسب و کار را ندارند.صاحب ملک تا خاتمه این فاجعه، سراغ اجاره نمیرود.
-ناتوانی ،پیری، معلولی،... در خانه محبوس است.پسربا دختر همسایه خرید روزانه و نگهداری از وی را ،بعهده میگیرد.
- دکتر و پرستار ،پرسنل اداری و نگهبان بیمارستان یا کلینیک لباس و ماسک و.. ابزار کافی و استاندارد را،برای حفاظت از انتقال ویروس کشنده ندارند.اما ریسک همه چیز را بجان می خرد تا جانی را نجات دهند.
و هزاران قصه انسانی و زیبایی که اشگ آدمی را در می آورد.
و اما خلاصه کتاب: نویسنده مراتب هوشیاری و خود آگاهی انسان را ،در سطح انرژی 20 برای شرمساری ،30 برای گناه،50 بی خیالی و.. هراس.خشم و غرور و کینه و تکبر و.. بعنوان انرژی پست و حقیر تا .. خرد و آرامش و روشنگری،به ترتیب با انرژی 400،600 و 1000 توصیف می کند و اینکه تا مرحله خرد،انسانها مشکلی برای خود و جامعه و این جهان و کائنات هستند.بالعکس یک نفر، در سطح هوشیاری 700،هفتاد میلیون نفر در زیر سطح هوشیاری 200 را به تعادل می رساند و اینکه 12 نفر در دنیا در سطح هوشیاری 700 به بالا بر روی زمین تعادل زیست برای هستی را، در مقابل نیستی، حفظ می کنند و ادامه حیات بشری مدیون آنهاست.نویسنده، از عیسی مسیح،بودا،کریشنا.... مارتین لوتر کینگ،گاندی،ماندلا و...بعنوان آواتار(به معنی حلول خدا در قلب انسانی و تجسم عامل خداوندی در انسان،بخاطر اعمال نیک و وجدان بیدار و آگاه و مراقبت از همه نوع بشر و از حجاب خودی خارج شدن و به حفظ حیات جمع بشری متعهد بودن است ) در سطح هوشیاری 700 به بالا نام میبرد.که نگبانان ادامه حیات بشر در زمین بوده و هستند.بالعکس از نرون، آتیلا....تا هیتلر را،بعنوان دارندگان انرژی سیاه چالی و منفی و تخریب کنندگان حیات بشر در زمین نام میبرد.
بقول نویسنده، اگر چه تنها 15 در صد از جمعیت دنیا ،دارای سطح هوشیاری بالای نقطه بحرانی 200 هستند،اما قدرت جمعی این 15 در صد، آنقدر اثر دارد. که بتواند حالت منفی 85 در صد باقیمانده جمعیت دنیا را ،به وضعیت تعادل برساند.زیرا مقیاس این قدرت، بصورت لگاریتمی ،پیشرفت می کند.در حقیقت یک آواتار، در سطح هوشیاری 1000 به تنهایی قادر است. مجموعه رفتار و  حالات منفی تمام جمعیت دنیا را ،به وضعیت تعادل برساند.اگر این موازنه و تعادل سازی ها وجود نداشت.بشر با نیروی منفی خارج از این قوه خالص، بدون هیچ نوع مخالفتی، دست به ویرانگری خود میزد و اینکه حتی تعداد محدودی از افکار مثبت و انسانی محبت آمیز در طول روز،چیزی فراتر از تعادل تمام افکار منفی مارا خنثی می کند و باز هم اینکه ،حقیقت مجموعه قواعدی است.که افراد، توسط آن ،بدون در نظر گرفتن اینکه بگویند به چه چیزی ممکن است باور داشته باشند، زندگی کنند.
سرانجام نویسنده،اسلحه باتوم سرکوب و شکنجه و اعدام را ،نشانه ضعف رهبر یک کشور با مدیریت ترسوها نام میبرد.نیاز به کنترل دیگران را ،ناشی از ضعف شخصیت و نبود قدرت درونی می داند و می نویسد.تنبیه و مجازات ،از سوی ترسو،بر اساس سطح انرژی منفی(انتقام) است.داشتن دشمن فرضی و بر اساس آن، همه ضعف های خود را، بوی نسبت دادن و نیز به اسارت در آوردن دیگران در راستای امیال شخصی را ،اوج انرژی منفی ،بشکل سیاهچالی می داند...
باین ترتیب، در ایران ما تمامی این مشخصات، در رهبر جمهوری اسلامی و زامبی های بی اراده و نوکر صفت و بی وحدان و خدیم اطراف وی به عیان دیده میشود.رهبر نظام ،بر اساس امیال و نفسانیات شخصی و قوانین همین سیاهچال ضد ارزش های بشری،کشور را اداره و همه چیزانسانی و  خوب را ، از بین میبرد.
نظر باینکه با توجه به تاریخ حیات بشر در کره زمین ،عمر این عوامل منفی و ضد حیات در این کره ،اندک و محکوم به شکست، از سوی آواتارهای با انرژی 700 به بالا می باشد.می توان اطمینان حاصل نمود .که ویروس کرونا،آخرین زور و حربه و ضربه خامنه ای و مافیای همراه و ارباب اش چین به ملت ایران است و بزودی آواتار ایران ،به کمک یازده آواتار دیگردنیا، که نگهبانان حیات در زمین هستند.این خباثت و شناعت را ،از سطح زمین ،بر خواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر