۱۳۹۹ فروردین ۱۳, چهارشنبه


Aliakbar Omidmehr aringbjerg@gmail.com

17.08 (for 0 minutter siden)
til aringbjerg
رقم بالای کشته شدگان ویروس کرونا،نتیجه مدیریت آفتابه لولهنگی جمهوری اسلامی در ایران است.
هم اکنون سئوال اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران،از سران رژیم این است:چرا آمار کشته شدگان به بیماریهای عفونی،کلیوی،قلبی طی بک ماه و نیم گذشته،نسبت به سال پبش،دهها برابر افزایش یافته است؟! از دو حال خارج نیست،یا رژیم بلایی بر سر مردم آورده ،که همچون برگ خزان بزمین میریزند و آمار سالهای گذشته را مخفی میکردند و اکنون که ویروس کرونا ،توسط خامنه ای اپیدیمی گردیده،مجبور شده اند.این آمار مرگ و میر غیر کرونایی را،رسما اعلام نمایند.که بزرگترین فاحعه بشری طی اتدک زمانی برای این بیماریهای معمولی است. که در کشورهای عادی ،حقیقی و متمدن دنیا،هرگز و حتی یک هزارم این تلفات نسبت به جمعیت شان رخ نمیدهد.با این مرگ و میرها ،کرونایی است. در نتیجه آمار واقعی در گذشتگان کرونا دهها برابر بیش از ارقام رسمی دولت کذاب بوده و تعمدا یک کشتار جمعی در ایران در حال انجام است وخامنه ای کینه جو دارد، انتقام  رفرندوم نه به جمهوری اسلامی در دوم اسقند را، از مردم ایران می گیرد.
بررسی دست اندرکاران واقعی در صف اول مبارزه با ویروس مزبور در ایران ثابت می کند.که بر آورد میزان مرگ و میر کرونایی ها ،در مقابل بیمارهای عادی را ،دولت بین یک تا هفت و نیم در صد رقم واقعی اعلام می کند.که اگر حداکثر آن را ده در صد هم  بگیریم.در ازای هر ده نفر مرگ کرونایی ،باتوجه به بررسی های دقیق و جمعبندی آمار فوت شدگان غیر کرونایی،که از سوی مسئولین مربوطه ، در گوشه و کنار کشور اعلام شده،مجموعه این ارقام طی این مدت  به رقم 39400(به غیر از قریب به 3000 نفر آمار رسمی  فوت شدگان کرونا) رسیده است و چون رژیم،تا هفته بعد از انتخابات دوم اسفند، قضیه را منکرو آماری اعلام نمی نمود.در نتیجه این آمار، مربوط به چهار هفته اسفند ماه ،تا کنون ، مجموعا، شش هفته میباشد.یعنی درهرهفته تعداد 6566 نفر، با بیماری های غیر کرونایی ،فوت شده اند. که چون هر سال 52 هفته است.آمار سالیانه این رقم به 341482 نفر میرسد.که بالاترین میزان این قبیل مرگ و میرها، با توجه به جمعیت ، طی یک سال در کشور است. که اگر صحت داشته (اگر صخت نداشته باشد باید به رقم رسمی فوت شدان کرونا یک صفر اضافه شود یعنی در واقع بیش از سی هزار نفر کرونایی در گورهای جمعی دفن شده اند) باشد.حاکی از این است .که مردم ایران در یک محیط غیر عادی و یک دوزخ واقعی  پر از تشنج و استرس و افسردگی و فشارهای عصبی و فقر غذایی و بهداشتی و هزار درد بی درمان دیگر تحمیل شده از سوی دایناسورهای عهد عتیق، در قرن 21  روز مرده گی می کنند و نه زندگی.
این در حالی است.که آمار رسمی فوت شدگان در سال گذشته، 276787 نفر( ناشی از بیماریهای قلبی عروقی،کلیوی و سرطان و تمورها ، دستگاه تنفسی و سوانح از جمله رانندگی و بیماریهای عفونی و انگلی) اعلام شده و میانگین سن مردان فوت شده 63 و زنان 68 سالگی اغلام گردیده است.با توجه به میانگین بسیار بالای عمر مردمان دیگر در جهان ،تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل.
توضیح: این گزارش قبلا از سوی مبارزین داخل به محافل مربوطه در جهان ارسال شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر