۱۳۹۹ فروردین ۱۷, یکشنبه



کلک های رژیم،برای تزریق مشروعیت و حیثیت به مجلس پیش رو،با استفاده از شرایط کرونایی کشور
مردم در انتخابات دوم اسفند ،به دعوت خامنه ای، مبنی بر شرکت همه ،از جمله مخالفین،با اکثریتی که طی چهار دهه سابقه نداشت،نه گفتند.اکنون ،رژیم با استفاده از شرایط کرونایی ،سعی دارد .با اتخاذ ترفندهایی، بلکه بتواند، به نوعی به مجلس جدیدی که جملگی سپاهی امنیتی بوده و در ششم خرداد سالجاری،کار خود را آغاز می کند،از هم اکنون حیثیت و مشروعیت به بخشد،از جمله:
1- تهدید به قتل و احضار به دادگاه پزشکانی که خواهان قرنطینه مردم شده اند.بالعکس شستشوی مغزی تعدادی از مردم ،عمدتا کارکنان خود رژیم و تشویق مردم عادی ،برای ریختن به خیابانها برای کسب و کار،از سوی رهبر و ریس جمهور، مبنی بر عادی بودن اوضاع ( خامنه ای:کرونا آنچنان هم مسئله مهمی نیست. با توسل به دعا و ائمه حل میشود و تاکید روحانی مبنی بر عبور از شرایط بحرانی و دستور بازگشت به کسب و کار از بیستم ماه جاری، که باعث شد.ساده اندیشان رژیم به یک باره از قرنطینه منزل بیرون آمده، وارد خیابانها شده . به کسب و کاری خود بر گردند.
2-بازی همیشگی خر داغ کنی پلیس خوب در مقابل پلیس بد ،بار دیگر وارد معرکه شده، پلیس خوب رژیم (وزیر بهداشت و معاونش) در مقابل پلیس بد(رهبر و ریس جمهور) هشتدار داده ،که بازگشائی کسب و کار ها، آسیب های غیر قابل جبرانی در پی خواهد داشت.(کرونای چینی همه جا گیر شده و تلفاتش تصاعدی افزایش می یابد).
3- ریس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس، از ارائه طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور خبر داده ،که قرارست ،در جلسه سه شنبه و چهارشنبه ،در مجلس رژیم مطرح شود.تا تصمیماتی مبنی بر قرنطینه اتخاذ نماید با مصوبه ای که برداشت از صندوق ملی ،برای کمک به مردم در مقابل کرونا را تاکید تا رهبر ناگزیر سکوت خود در مقابل درخواست روحانی را شکسته و کیسه را کمی شل نماید و همچون 200 میلیون یورو ئی، که به سپاه جهت خونریزی در منطقه داد.مبلغی را نیز ازین صندوق اختصاص به مردم بدهد. تا آنرا باسم مجلس و بازگشت حیثیت آن تمام کند.
نتیجه: در حالیکه مردم ایران با خطر مرگ و زندگی-هستی و نیستی در گریبانند.خامنه ای،با اغتنام از فرصت گرفتار شدن مردم ،در برابر ویروس وارداتی از چین،باز با استفاده از همه ترفندهای همیشگی خود ،بفکر مشروعیت بخشیدن به بساط استبداد مطلقه اش، از جمله به مجلس امنیتی سپاهی بله قربان گویش افتاده، تا بعدا لوایح مورد نظر وی را  به تصویب برسانند.اما آنچه که ،در فکر و اندیشه و عمل وی،مفقود میباشد. بلایی است که بر سر مردم بعنوان گروگان خواسته های ضد بشری اش وارد میسازد.اما مردم همه این ترفند ها میدانند و بیش ازین اجازه ابزاری از جان و زندگی و مرگ شان را ،به وی و رژیم ضد ایرانی اش نخواهند داد.شورش بینوایان(اکثریت قریب به اتفاق مردم) این بار،زمستان کرونایی را، به بهار آزادی تبدیل خواهند نمود.به گرد تا بگردیم تازه آغاز شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر