۱۳۹۹ فروردین ۲۹, جمعه


بعد از کرونا
مردم ایران به چشم خود دیدند:
1- همه دولتمردان دنیا ،با همه توان خود وامکانات کشور،در خدمت مردم اند.بجز ایران، که فقط بفکر سوء استفاده ازین معضل ملی،برای دزدیدن بیشتر از جیب مردم یا ،رفع تحریم ها ویا جلوگیری از خیزش ملی ،حتی به قیمت کشتارمیلیونی و برای اینکه سی میلیون به خیابان نریزند.بوده اند.
2-وقتی پارلمان اروپا با مقامات آمریکا همزبان شده و می گوید.سانسور در باره حقیقت کرونا،سلاح کشتار است.یعنی محکومیت رژیم اسلامی،که همه چیز را در مورد کرونا ، از مردم ایران،پنهان کرده و مقدمه محاکمه رژیم،در پروسه جنایت علیه بشریت بعد ازکروناست.این اولین و بزرگترین تذکاری است.که اتحادیه اروپا در طی چهل سال ،بطور غیر مستقیم ،اما کاملا مشخص، به رژیم، در مورد اعمال ضد بشری اش، اخطار میدهد.
3- مراکز مذهبی ،معدن و مرکز کشتار جمعی ،با ویروس کرونا هستند و دیدند که مردم در هند بت های خود را، به آشغال دانی ها ریختند.
4-علاوه بر دولت ها و کمک های ملی، در همه دنیا، نهضت داوطبان و کمکهای مردمی، جهت کمک به تهیدستان و از پا فتادگان،برای مقابله با بحران ملی،تشکیل شده ،بالعکس در ایران ما ،رهبر رژیم ،که عمده ثروت ملی را ،در حساب های خود ،بلوکه کرده و دیناری نم پس نمیدهد.برای اینکه ازکمک مردم به همدیگر ،که موجب نزدیکی قلب ها به یکدیگر و در نتیجه اتحاد و انسجام ملی ،علیه این بساط سرتا پا ظلم و فساد و جنایت میگردد،جلوگیری نماید.دکان جدیدی، در بساط خود باز کرده، تا هم مانع این امر خیر و مردمی شده و هم جیب های بی انتهای بساط اش را ،بیشتر ازین ،پر نماید.
5-در حالیکه دنیا شب و روز کار و تلاش میکند. تا دارو و واکسن این ویروس چینی را کشف نموده و بشریت را ،ازین فاجعه نجات دهد. رژیم در یک نمایش مسخره و خجالت آور، چهارمین اختراع خود، در طی این چهل سال ،بعد از لولهنگ طلایی،مستراح طلایی،تسبیح طلایی ،این باربشکل درب قابلمه را ،در معرض نمایش گذاشت.که مثلا رد یاب ویروس کرونا ،از فاصله صد متری است.درست شبیه روسای قبیله، در هزاران سال پیش ،که بکمک جادوگر قبیله، در عصر حجر، چنین مزخرفاتی ،در راستای تحمیق توده ها ،انجام میدادند.
6-به پزشگان ، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها ،بعنوان قهرمانان ملی در عصر کرونایی ،درسراسر دنیا ،ارج نهاده شد.این فقط در ایران ما بود. که بهترین و از جان گذشته ترین پزشگان و پرستاران و.. ما را،بعلت کمبود یا نبود وسایل حفاظت،کشتند.یا اخراج نمودند.تا ،پروسه کشتار جمعی ملت ایران بی کم و کاست اجرا شود.
نتیجه:رهبران شوروی فاجعه چرنوبیل را ،از مردم پنهان نمودند.دیری نگذشت.که حقایق وحشتناکی بر ملا شد.مردم به خیابان ریخته و پیروز شده و بساط یک قدرت ایدوئولوژیک فرو ریخت.رژیم ایدوئولوژیک تروریستی بیولوژیکی اسلامی و ماشین سرکوب و قتل عام اش،بعد از کرونا، نیز با چنین سرنوشتی مواجه میگردد.بدا به حال تمام کسانیکه، در رژیم کرونایی-ولایت فقیهی،به مردم ،دروغ گفته و باعث مرگ هزاران انسان بیگناه شدند.به حساب این عده نیز همراه با سران رژیم ،هم در دادگاه ملی و هم بین المللی بعنوان شریک جرم در کشتار جمعی ملت،رسیدگی قضایی خواهد شد.درست در چنین روزهایی است.که مردم ایران پیروزی خود را ،در دوران بعد از کرونایی، ولایت فقیهی ،جشن میگیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر