۱۳۹۹ فروردین ۱۵, جمعه

دو تاکتیک رژیم (کرونا و کشتار مردم) برای حصول به دو استراتژی لغو تحریم ها و شکست ترامپ در انتخابات آتی

جمهوری اسلامی بیش از همه  میداند. که با سرتاسری کردن عمدی کرونا در ایران،قصد داشته ،چه بلایی بر سرملت آورده، تا همه تقصیر ها را گردن ترامپ بیاندازد.ترامپ هم باین ترفند شیطانی ،بخوبی پی برده،در نتیجه گفتمان جدیدی را ،آغاز کرده،که هر گونه مسئولیت کشتار کرونایی را، متوجه خود رژیم و آن را رسوا نماید.جملاتی چون:
1- از ما در خواست کنند،کمک می کنیم.
2-برای مذاکره در مورد تحریم ها آماده ایم.
3-تمام راهها برای رساندن کمک های دارویی و پزشکی باز است و اصولا غذا و دارو جزو برنامه تحریم ها نبوده و نیست.
و...
همه و همه حاکی ازین است. که ترامپ،این نقشه زشت و غیر انسانی رژیم را می داند و با برگرداندن این ترفند بسوی خود رژیم،توپ باخت -باخت را ،هم به زمین رژیم و هم به زمین رقیب انتخاباتی خود ،انداخته است.زیرا،جو بایدن نیز،درین معرکه تهاجم تبلیغاتی رژیم و مزدورانش،خواهان تعدیل تحریم ها شده و اینکه دیگران از ترس تحریم های آمریکا، نمیتوانند ،به ایران ، کمک کنند.که این نظریه را مهر تایید میزند.که رژیم به بهانه کشتار مردم با کرونای تحمیلی به ملت،علاوه بر لغو تحریم ها، خواهان تاثیر گذاری بر انتخابات آتی آمریکا، به نفع جو بایدن است.
نتیجه آنکه، ترامپ باین قبیل ترفند های رژیم، لابی هایش و رقیب دموکرات اش، اشراف کامل داشته و با این گفته خود: مردم ایران عاشق آمریکا هستند و می خواهند، که آزاد باشند.در واقع، آخرین توپ پنالتی را، در زمین ملت ایران کاشته،تا آخرین گل پیروزی را وارد دروازه رژیم نمایند. بدیهی است،  مردم ایران نیز این اراده را دارند. که هر دو وبروس کرونا و رژیم آخوندی را ،از کشورشان پاکسازی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر