۱۳۹۹ اردیبهشت ۲, سه‌شنبه

چرا جمهوری اسلامی رفتنی است؟
1-آیا رژیم می تواند ،هم اکنون و نه فردا،تمام آن 289 میلیارد دلار در اختیاربساط رهبری را، جهت حل معضل کرونایی-اقتصادی ،خرج ملت ایران ، بعنوان صاحبان واقعی این پول نماید؟
2-تمام نیروهایش را، از منطقه فراخوانده و با همسایگان قرارداد دوستی و کاملته الوداد زمان شاه را ،بار دیگر،احیا و به جای صدور انقلاب،به همدردی مشترک روی آورد؟
3-شروط 12 گانه آمریکا را پذیرفته و تبدیل به دولت عادی شده،روابط بندگی-کاپیتالیستی با چین و روسیه را ،تبدیل به روابط عادی نموده،با بقیه دنیا روابط حسنه ایجاد و با رژیم های کره شمالی و بشار اسد، قطع رابطه نموده و به قوانین بین المللی احترام بگذارد؟
4-همچون همه دنیا،شرایط و قوانین دنیای دیجیتالی (بجای حضور فیزیکی و مادی دردیجیتالی کردن همه یا اغلب امور) پس از کرونای چینی را پذیرفته و بدان گردن نهد و در عمل نیز آنرا فراهم و اجرا نماید؟
پاسخ هر چهار سئوال منفی است:
1- این 289 میلیارد دلار در اختیار رهبر رژیم است.باز گرداندن آن به ملت،با توجه به شخصیت سیاسی مذهبی (این پولها باید خرج مقاومت شود) و روانی وی (فقر روحی و ذات تکدی گری، که وقتی پولی گرفت پس نمیدهد و نیز کینه و عداوت با ملتی که به وی بارها ،نه گفته ) محال است.
2-ایجاد حمام های خون در منطقه ،یا دشمنی با آمریکا و دیگران، بخاطراجرای سیاست اصلی رژیم ،یعنی سرکوب مردم در داخل ،به بهانه این دشمن فرضی است.با انجام این شروط،دیگر چیزی بنام جمهوری اسلامی باقی نمی ماند.
3-بی کفایتی،ناکارآمدی رژیم،در مبارزه با کرونا،قابلیت و مشروعیت رژیم در وجدان عمومی جامعه را به صفر رسانده است.در نتیجه رژیم ،با شرایط و قوانین بعد از دیجیتال ،که جهانشمول خواهد شد،دوام نمی آورد.
4-با منهای صفر یا صفر شدن یا پائین آمدن قیمت نفت ،بهانه رژیم، برای لغو تحریم ها را منتفی نموده است.چون این رژیم ،با فروش نفت زنده است.وقتی قیمت نفت، کمتراز هزینه تولید باشد.چه فرقی بین تحریم ها و عدم فروش نفت خواهد بود؟! با توجه به مراتب فوق و از همه مهمتر سقوط اقتصادی،زمینه برای انقلاب نهایی،فراهم است.
در نتیجه آنچه که رخ میدهد این است: پشتیبانی هوشمند از خارج،در محدوده خیزش ملی،که تشکیل پروسه موقت عبور ازین بساط را، با شرکت نیروهای وسط و صف و برخی ریزش های کلیدی ،در درون خود،بطور همزمان کلید میزند.زمینه را برای آن تغییر بزرگ ،که همگان را آرزوست.بطور قطع و یقین ،فراهم میسازد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر