۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۸, پنجشنبه

بیداد ظالمان شما نیز بگذرد.هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد.این نوبت ازکسان به شما ناکسان رسید.نوبت به ناکسان شما نیز بگذرد.سیف فرغانی خطاب به مغولها.
نوبت رژیم نازی اسلامی هلوکاستی بد تر از مغولها نیز فرا رسیده است.باین دلایل:
1- قرار بود یک میلیارد یوروی خامنه ای ،صرف مبارزه با کرونا در کشور شود.اما همچون همیشه ،صرف حمام خونهای منطقه و تروریست های اسلامی ،از جمله احیای مجدد داعش و نیز ایجاد اختلاف بین اپوزیسیون شد.که در هر دو هم شکست خورده،هم ارتش تروریستی سایبری پانصد نفره اش در فیس بوک لو رفت و خبر انسجام بیشتر و اتحاد اپوزیسیون نیز در آنتن هاست و هم مدیریت پاکسازی سوریه، از عمال رژیم، از سوی جامعه جهانی به اسرائیل واگذار شد.چون روحانی طی نامه ای سران چهار بعلاوه یک برجام را، تهدید به بازگشت داعش نمود و با این اخطار، خود را لو داد .که داعش ساخته و پرداخته رژیم بوده و کماکان بشکل آتش نهفته، در خدمت رژیم هست.
2-گرچه کرونا ،اجبارا فتیله تظاهرات مردم را پائین کشیده،اما انبار شدن مطالبات و خشم مردم روی هم،سرانجام به یک انفجار ناگهانی و زلزله اجتماعی هزار ریشتری،منجرخواهد شد.تمام سعی رژیم ،طی این چهار دهه این بود.که کرامت انسان ایرانی به ذلالت و حقارت و تو سری خوری و دست نیاز بسوی رژیم دراز بودن منتهی شود.اما کرونا، بعنوان بالاتر از سیاهی رنگی نیست.مخرج مشترکی شد .برای عبور ملت ازین بساط و زدودن تمام دردها و رنج ها ،که در وجود رژیم حاکم متبلور شده است.چون در شرایط کرونایی مردم دیدند .که جز خود و همدیگر فریاد رسی ندارند. اعتماد به نفس یافته و ازین پس زیر بار تحقیر و توهین و زور نخواهند رفت.مردم از زندان خرافات رها شدند و شاهد شکستن بت هایی که آنها را اسیر و گرفتار کرده بود ....در نتیجه یک انفجار آتش فشانی خشم ملی در راه است.
3-در ایام کرونایی ،رژیم با برخی اقدامات ابلهانه آخرین میخ ها را شخصا به تابوت خود زد.از جمله درست چند روز بعد از گنده گویی های وزیر بهداشت، مبنی بر حصول به اطلاعاتی در دسترسی به دارو و واکسن کرونا،هکر های رژیم، در یک اقدام کودکانه و ناشایست به مراکز بهداشتی در جهان حمله نمودند. تا اسرار مربوطه را بدزدند.همزمان با غرق کردن کودک افغانی به همراه بیست تن دیگر،فریاد وجدان های بیدار جامعه جهانی را در آورده و با این جنایت بار دیگر کشتار هزاران ایرانی در آبان و دیماه سال گذشته و نیز کشتار عمدی همه مسافرین هواپیمای اوکراینی را ،خاطر نشان ساخته،موجبات شرم بشریت در قرن جاری و انتقام گیری جمعی از رژیم ،بخاطر این فجایع را فراهم نمودند.
4- بزودی حباب یک صد هزار میلیاردی بورس تهران و پول های بر باد داده دیگر ،که راس هرم قدرت ،با پروژه همیشگی خر داغ کنی، بدست آوردند،می ترکد. تا زمینه ساز ورشکستگی و بی خانمانی و خانه بدوشی زود باوران پرچم سفید طبقه متوسط نزدیک به رژیم را،فراهم ساخته، با هول دادن این طبقه ،به قشر پایین تر ،زمینه ریزش بیشتر در درون رژیم را ،موجب گردیده و پروسه گذار از رژیم را، بشکل اتحاد اجماعی و حذف پرچم سفید هایی که همواره مانع انقلابات بودند. بمراتب نزدیک تر و متشکل ترنموده است.
5- وقتی همه کسانی که دست اندر کار ویروس کرونا، یا تحقیق در مسائل پشت پرده و منشا این ویروس بودند.کشته،ناپدید یا پناهنده میشوند.نفرت از چین در جامعه جهانی را،به اوج میرساند.وقتی رژیم تهران،ایران را تبدیل به آزمایشگاه اپیدیمی کرونا نموده، با آمار غلط و شیوه قطره چکانی، تعداد مبتلایان و کشته شدگان را ،چندین برابر کمتر از آمار واقعی اعلام می کند.خبر آن از رسانه های جمعی فراتر رفته و تا عمق خانه های ساکنین کره زمین پیش رفته و همدردی مشترک وجدانهای بیدار جامعه جهانی، از ملت ایران علیه رژیم حاکم و اینهمه قساوت هلوکاستی و کشتار جمعی ملتی را ،بر می انگیزد.
نتیجه آنکه: نفرت جامعه جهانی از چین و دستیار و ملیجک اش رژیم حاکم بر ایران، در کرونایی کردن جهان،بعد از پاکسازی این ویروس ،علیه هر دوی این معضل بین المللی، ساختار شکن بوده ،حذف شرارت های چین، در جهان و مرگ رژیم حاکم بر ایران را ،در پی خواهد داشت.دنیا اکنون می داند. که با انزوای چین و حذف ملیجک اش یعنی رژیم تهران،از جامعه جهانی، دنیای بهتری در انتظار بشریت خواهد بود.محاکه سران رژی، دردادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت، باتهام کشتار جمعی-کرونایی ملت ایران ، در پیش است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر