۱۳۹۹ خرداد ۱۸, یکشنبه


پاسخ به چند سوال مهم روز: آتش سوزی های زنجیره ای،خامنه ای و جورج فلوید،دعوت ترامپ به مذاکره،نگرانی سازمان بین المللی انرژی اتمی،کرونا،کمک به ملت ایران
آتش سوزی های زنجیره ای در 11 شهر با 240 آتش سوزی- در کجای دنیا این همه آتش سوزی،در دشت و دمن و جنگل و مزارع کشاورزی،باغات و در نقاط مختلف پایتخت کشور و چند شهر دیگر،آن هم با فاصله اندک مدتی رخ میدهد؟! این فقط در ایران ماست.که حاکمیت با آتش زدن های عمدی اموال عمومی،به نفع خود و علیه منافع ملی،اقدام می کند.ایجاد جو رعب و وحشت و حس بی پناهی و بی کسی در بین مردم،آنهم در شرایط کرونایی ،همچنین پاکسازی برخی مناطق از آثار تشعشعات اتمی - باضافه این که : چون در شرایط تحریمی،مافیای حاکم،همچون گذشته،به منابع پولی و مالی مفت ، ارزان ، رایگان دسترسی ندارد.با آتش زدن عمدی این مناطق، زمینه را برای تصاحب اراضی ارزان این مناطق،جهت بهره برداری های اقتصادی شخصی گروهی و مافیایی فراهم میسازد.
خامنه ای و جورج فلوید - فرصت طلبی از مرگ یک انسان،اشگ تمساح ریختن با مواضع مسخره و خنده دار،علیه تظاهرات آمریکا و مصادره به مطلوب به نفع خود و به زیر سوال بردن فرمان آتش به اختیار اش در افکار عمومی جهان،که این اشک تمساح نوعی تسکین به خود و لاپوشانی ترس و وحشت و نوعی دلمشغولی با پیش بینی غیرارادی است. که در شورش نهایی ،مردم ایران، این بار، کار را تمام خواهند کرد.شاهد این مسئله هم بمباران دیجیتالی-توییتری مردم ایران علیه وی و تمسخر و محکوم کردن جنایاتی است. که در زمین و آسمان و دریا مرتکب شده واین واکنش مردم، یک قطره از دریایی است .که در تظاهرات ساختار شکن پیش رو و با شعارهای از هم اکنون قابل پیش بینی،علیه وی و رژیم اش به عنوان بدخیم ترین دیکتاتوری تاریخ بشریت ،یک دست و یک صدا،انجام خواهد شد.
ترامپ و دعوت به مذاکره - هر دولتمردی برای پیشبرد منافع ملی، یک استراتژی هدف دار در نظر دارد. که تاکتیک هایی را برای حصول به آن هدف در نظر میگیرد.وقتی در پی مبادله زندانیان،دعوت به مذاکره می کند.در واقع متحدین خود را قانع می کند. که بارها دعوت به مذاکره نموده ولی رژیم آن را رد کرده،که نتیجه این امر اجماع متحدین علیه رژیم میباشد.برایان هوگ هوشمندانه قطره ای ازین دعوت به مذاکره را، خلاصه نموده است: اگر تحریم تسلیحاتی رژیم تمدید نشود.با استفاده از مکانیسم ماشه،تحریم های سازمان ملل را، برمی گردانیم.
نگرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی - وقتی آژانس می گوید ،رژیم همه بندهای توافق هسته ای را ،نقض نموده و بجای 200 کیلو، یک و نیم تن،اورانیوم تولید و ذخیره کرده و سطح آن را از سه و نیم ،به چهار نیم درصد غنی تر نموده، یا مانع ورود بازرسان ،به دو سایت مشکوک به فعالیت های اتمی شده ،نشان از مصوبه ای است .که عنقریب در محکومیت رژیم در شورای حکام آژانس،صادر و به شورای امنیت، ارجاع خواهد شد.
کرونا - رژیم از کرونا، به عنوان ابزار و با اغتنام از هر فرصتی، اعم از اپیدمی عمدی و برخی شل کن سفت کن ها،برای جلوگیری از هجوم میلیونی، به خیابانها استفاده می کند.هدف متحد و مرکزی رژیم ،ایجاد همه نوع مانع، در مقابل خیزش ناگهانی و غیر قابل کنترل و ساختار شکن میلیونها مردم جان به لب رسیده است.چه با آتش سوزی های عمدی چه با ویروس کرونا و...
کمک به مردم ایران - با توجه به رخدادهای مهمی که ملت ایران پشت سر گذاشته و تجربیاتی که کسب کرده و نیز روند تسریع امور در شرایط جاری و پی بردن به بازی های جهانی و شناخت بازیگران در صحنه،مصممانه، برای سرنگونی این دیکتاتوری بد خیم اراده نموده است و چون در تاریخ کمتر دیکتاتوری با پای خود قدرت را ترک کرده و اغلب اوقات مردم ،ولو با کمک معنوی ازخارج، دیکتاتور ها را ،سرنگون نموده اند.این بار نیز اطمینان حاصل است. که بعلت درد مشترک و شرارت های رژیم در داخل و خارج ،با آغاز خیزش همگانی نهایی،ملت ایران، پشتیبانی جامعه جهانی را در کنار خود خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر