۱۳۹۹ خرداد ۲۳, جمعه

بن بست رژیم و دو بحران مشروعیتی که،سرانجام رژیم را، رقم میزند.
وحشت رژیم از بحران مشروعیتی، که در داخل با آن مواجه بوده و بزرگترین ترس کنونی اش، شورش یک ملت هشتاد میلیونی خشمگین جان به لب رسیده ایی است. که
رژیم دیگر چیزی ،برای ادامه زندگی ،برای آنان باقی نگذاشته است.
بن بست صدور انقلاب و بحران دخالت های منطقه ای، که هم اکنون تامین هزینه آن،تبدیل به بار گرانی،برای بودجه رژیم و اقتصاد ورشکسته و فروریخته آن شده است.
این دو بحران ،با طرح جدید کنگره آمریکا، در تشدید بمراتب بیشتر و مرگ آور تحریم های رژیم و تروریست هایش،همزمان گردیده است.این تحریم ها، شامل همه دستگاههای مرتبط با رهبر رژیم،نیروهای نیابتی،شامل حزب الله ،حوثی ها، حشد الشعبی ...و برنامه های اتمی،موشکی، صدا و سیما شامل بنگاههای سخن پراکنی رژیم در خارج،منابع مالی خامنه ای،کشتیرانی جمهوری اسلامی، تشدید تحریم های نقض حقوق بشری و اضافه شدن مسئله گروگانگیری به آن،کانال مالی اروپا با رژیم( اینستکس) و تحریم عناصر کلیدی رژیم ،خواهد بود.
بنظر میرسد: در دو راهی مرگ و زندگی،رژیم چاره ای جز لبیک گفتن ،به پیشنهاد اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نداشته باشد.که گفت: رژِیم برای انجام معامله بزرگ با وی، منتظر نتیجه انتخابات آمریکا نباشد. زیرا وی برنده این انتخابات بوده و اگر قبل از نوامبر (ماه انتخابات) معامله صورت پذیرد، نتایج بهتری حاصل می گردد.بدیهی است،پذیرش (خوردن جام زهر های دوازده گانه، بعلاوه یک،یعنی همه موارد مذکور) و یا عدم پذیرش این پیشنهاد،نتیجه واحدی در پی خواهد داشت: حذف این بساط مرگ و نیستی و شرارت ،از ایران ،منطقه و جهان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر