۱۴۰۰ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

 پایان خمینیسم با دخیل بستن خامنه ای به پوتین

وقتی رئیس دفتر خامنه ای،ظهور امام زمان را،در حمله پوتین به اوکراین می بیند.یعنی پوتین را، در قالب دجال تصور می کند.که حضورش،مقدمات ظهور امام غایب را ،فراهم می سازد.هنگامی که،بدستور پوتین ،نماینده روسیه در وین، علیه توافقات برجام کودتا می کند،به توپ بستن مجلس از سوی لیاخوف تداعی می شود و سرانجام وقتی،خامنه ای،در کمال عجز و لابه ،از حمله جنون آمیز پوتین به اوکراین،دفاع می کند،پناهندگی محمد علی شاه قاجار،به سفارت روسیه در تهران را ،بخاطرمی آورد.
حتی یک نفر از ذوب شدگان به ولی فقیه و اعضای بیت فاسد رهبری و در مجموع سرتاپای این نظام بدخیم،جرات نمی کند به این نوکر سرسپرده پوتین،بگوید. که رئیس جمهور شجاع و قهرمان اوکراین،در اثنای مبارزات انتخاباتی،وعده پیوستن اوکراین، به اتحادیه اروپا و ناتو را ،داده و مردم عمدتا به خاطر تهدید های مکرر پوتین و در نتیجه تحقق این وعده ها،به وی رای دادند.در نتیجه حمله نظامی تمام عیار پوتین ،یعنی تنبیه ملت مستقلی که سازمان ملل متحد،نتیجه انتخابات را ،با حضور نمایندگان خود و ناظران بیطرف، تایید و ثبت دفاترمربوطه،نموده است.
وقتی ارتش دوم دنیا،در برابر مقاومت بی نظیر رئیس جمهور، ارتش و مردم اوکراین،به گل نشسته و پوتین در کمال یاس ،عاجزانه خواهان کمک تروریست های وابسته به خود و رژیم دست نشانده اش جمهوری اسلامی،در خاورمیانه می گردد.یعنی ارتش روسیه ،شکست خورده و در حال غرق شدن در باتلاق اوکراین است .
در نتیجه ،همانطور که ارتش شوروی در باتلاق افغانستان به گل نشست و مقدمات فروپاشی آن رژیم را فراهم ساخت.این حمله جنون آمیز نظامی نیز،به هر کیفیت و شکلی خاتمه یابد.پایان بساط پوتینیسم و نیزخاتمه بساط تنها متحداش خامنه ای را،درین حمله وحشیانه ،رقم خواهد زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر