۱۴۰۱ شهریور ۵, شنبه

 نسل بیدار ،در مورد سرانجام بر جام و خائنین به ملت ایران، نوشته است:

یک- به شما میگویم چه اتفاقی خواهد افتاد . بایدن امضا می کند. که به حکومت اخوندی چند صد میلیارد دلار داده شود .کشور‌های همسایه ایران نگران و عصبی اعلام خواهند کرد. که آنها نیز بدنبال برنامه هسته‌ای خواهند رفت و حدودا در کمتر از یک سال آینده، به ایران حمله نظامی می شود . به مردم ایران به اندازه کافی هشدار داده شد. که نگذارید، این حکومت بماند . کسی گوش شنوا نداشت .پروردگار، آخر و عاقبت هشتاد میلیون مردم ایران را ، به خیر کند .
دو-جالب است، کشور‌هایی که تحت نفوذ شوروی بودند، خودشان را از شوروی جدا کردند و فرار را بر قرار ترجیح .. . پس از آن هم به هر بهانه‌ای که شده ،از نفوذ روسیه ،فرار می کنند .
آنوقت ما با این تاریخ و با این قدمت،در جهان ..ایرانیانی در بین خود داریم. که همینطور چپ می روند و راست می روند ، می‌گویند ایران باید کمونیستی شود .اینها مانند فرزندانی هستند .که در یک خانه،رشد کرده ، بزرگ و تر و خشک شده، اما دشمن پدر و مادر خودشان می شوند .خدایا کشور زیبای من پر از خائن است . حیف از ایران من . اتحاد سرخ و سیاه ،کمر ایران مرا شکست . لعنت به هر دو .تنها راه نجات کشور، همچون همیشه در طول تاریخ ایران،اتحاد رنگین کمان ملت ایران و تداوم مبارزه ،در میدان های میلیونی،تا سرنگونی این بساط بدخیم استبداد دینی ،رژیم عصر حجری انیرانی اهریمنی حاکم بر کشورمان است و بس.بر خیزیم هموطن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر