۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۸, جمعه

 از بابت نشر کتاب هم، همچون همه شاخص های توسعه، پیشرفت و تمدن بشری،به علت دشمنی جمهوری فساد و نکبت اسلامی و بیسوادی رهبر جنایتکار زن ستیر کودک کش و گاف بزرگ اش، در نمایشگاه کتاب، در مورد رمان معروف نان و شراب ( علیه خرافات دین مداران و فاشیسم) از آخر اول شدیم .تفو بر تو ای چراخ گردون تفو:

خبر-موقعیت ایران در جریان‌های جهانی نشر(کتاب و ..) :صنعت نشر با گردش مالی قریب به دویست میلیارد دلار ،در جامعه بین المللی ،که هنوز بزرگترین صنعت فراهم آورنده محتوا در صنعت رسانه‌ای جهان و بزرگتر از صنایعی مانند فیلم، سرگرمی، مجلات، بازی‌های رایانه‌ای و موسیقی است.که ازین رقم، گردش نشر ایران رقمی در حدود 5/6 دهم درصد بازار نشر جهان بوده و در ردیف عقب مانده ترین کشورهای دنیا ،همچون کره شمالی،بورکینافاسو،سودان و.. قرار دارد.
نظریه:علت اینهمه عقب ماندگی بخاطر ترس دیکتاتوری حاکم بر ایران است. که از هر اندیشه بر تر انسانی وپیشرفت بشری و رفاه و آبادانی و توسعه انسانی وحشت دارد.در ایران حرف اول و آخر را ،رای ،اراده و حق وتوی یک فرد بنام ولی فقیه، با اتکا به کتابی که چهارده قرن پیش نوشته شده،رقم میزند. وی همچون همه ی بیسوادان و سیه فکران تاریخ ،از فکر و اندیشه نو و پیشرفت بشری، وحشت دارد.باید مردم ایران در خواب ، جمود فکری،دعا،جادو، وهم و خیال غوطه ور باشند. تا وی بتواند، ماشین ترس و ترور و وحشت،فساد اداری و مالی ،دزدی غارت و چپاول و و یرانی را ،بر آنها تحمیل نماید.کتاب و آگاهی توده ها ،بزرگترین دشمن همه دیکتاتور های حقیر در طول تاریخ بوده است.اما همانطور که هیچ ابری نمیتواند مانع طلوع خورشید گردد. هیچکدام ازین دیکتاتور های ریز و درشت تاریخ ،رژیم شان به جز چند صباحی دوام نیآورده و سرانجام نور علم دانش عقل خرد جمعی برین مغز های پوسیده نخودی ،فاسد ، بیسواد و سیاه دیکتاتورهای ریز و درشت ،غالب شده است.در ایران ما نیز چنین خواهد شد.امروز و فردا دارد.اما سوخت و سوز ندارد.مرگ این بساط عصر حجری ، به هزار و یک دلیل ،حتمی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر