۱۳۹۶ بهمن ۲۲, یکشنبه

گزارش واصله از آنچه که امروز در ایران گذشت:این بار هم به خیر گذشت.اولین جمله ای بود.که امروز عصر در راهروهای وزارتخارجه رژیم شنیده شد.معاونین ظریف و همراهان و مامورین رمز و تلکس و محرمانه ، برای ارسال گزارش امروز به سفارت خانه های رژیم در خارج،در پی خاتمه مراسم پر هزینه دولتی،ساعتی پشت میز اطاق کارشان در وزارتخارجه قرار گرفتند.تا به عنوان ویترین سیاسی رژیم، کم نفس ترین راهپیمایی 22 بهمن همه سالهای گذشته را بشکل گزارش جعلی یک کلاغ چهل کلاغ برای محافل رسمی مدنی رسانه ای دنیا ارسال کنند.حتما خامنه ای و تمام اعضای مافیای قدرت هم در بازگشت به منازل خود ،نمار وحشت و شکر را یکجا ، بجای آوردند.که این بار هم به خیر گذشت.وقتی رژیمی با تنگ کردن هرم قدرت از خودی های باقیمانده در قدرت ،تعداد ذوب شدگان در ولایت فقیه را به چند در صد از یک تا حداکثر ده در صد تقلیل داده همه شان خوشحال اند. که این بار هم جان بدر برده و رستند.
اما نمی توانند یا نمی خواهند تصور کنند و بپذیرند که به همین زودی ها به مصداق آیه مبارکه (یکبار جستی ملخک دوبار جستی ملخک آخر به دستی ملخک) فنای این بساط اهریمنی-ضد بشری انیرانی را به چشم خود می بینند. چگونه ممکن است .که دوام و بقای رژیمی به چنین لحظه هایی وابسته باشد و سرانجام در یک پیچ تاریخی مهم به دام نیافتد و بساط اش بر چیده نشود؟! فقط کسانی که وجدان را سه طلاقه داده اند و بوئی از شرف انسانیت صداقت راستی و درستی و خرد نبرده اند،می توانند علیرغم مدیریت چند میلیاردی برای یک تظاهرات دولتی بی رمق و کم جان و از نفس افتاده با آنهمه بریز و یپاش و تدارک شبانروزی و برنامه ریزی از سه ماه قبل و آماده باش امروز و فراخوان همه نیروها اعم از خودی و بیگانه اعم از نظامی و اداری و در مجموع هر سه قوه و نهادهای رهبری و آوردن تمامی ارکان دولت و بساط عریض و طویل رهبری به تهران جهت پوشش دادن خبری به سفارتخانه های خارجی مقیم تهران ،می توانند خود را قانع کنند.که آری امروز هم به خیر گذشت؟!.
گرچه هم اکنون در اغلب مناطق و میادین مهم تهران و شهرستانها،مردم بپا خاسته و پاسخ چند روز پیش خامنه ای را که فقط ساندیس خورها و ذوب شدگان در بیت فاسد خود را بعنوان ملت نام برده بود.بشکل دندان شکنی میدهند. اما فرزندان قهرمان ملت ،در اثنای مراسم روز نیز علیرغم دیوار آتشین و ضریب نیروهای امنیتی-نظامی صد نفر به ده نفر باز، به مصداق یکی مرد جنگی به از صد هزار ،هم در متروها ،هم در مقابل ساندیس خورها و اتوبوس ها و در مجموع و تقریبا همه جا ،تکیه کلام روزهای اخیر از قیام ملی دیماه تا کنون یعنی( مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای ) را فریاد زدند.این فریادها در اولین پیچ تاریخی مهم دیگر، تبدیل به سیل خروشان دهها میلیونی خواهد شد. که همچون سونامی خشم ملی، بساط شرورترین دیکتاتوری ضد بشری باقیمانده در جهان را ،به همین زودی ها، به عنوان یک دمل چرکین و سرطان بدخیم در جامعه بشری، از بدنه کره زمین و جامعه جهانی جراحی خواهد نمود.ملت صلح دوست و بشر دوست و طبیعت دوست ایران بزودی به جامعه جهانی به عنوان یک دوست و متحد راستین باز خواهد گشت.
توضیح: این گزارش به محافل همیشگی مربوطه جامعه جهانی درخارج ارسال شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر