۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

گزارش واصله:سه گفتمان داغ و آتشین پشت صحنه رژیم....چون گفته شده ایرانی ها اگر بیدار شوند و برخیزند.دیگر نمی خوابند و نمی نشینند.پس باید:
اول - یا بمانند و مقاومت کنند.بکشند و خون جاری کنند .که در این صورت و در پایان کار هم خود و هم اسلام و روحانیت شیعه را در ایران ریشه کن می کنند.
دوم - تا فرصت مغتنم دیگر در آینده و مهیا شدن دوباره شرایط در مساجد و غیره و در مجموع بخاطر حفظ دین و مقدسات آن در ایران ،باید بطور موقت ،گذشت نموده بشکل مسالمت آمیز با پذیرش همه پرسی کذایی،قدرت را در درجه اول به طیفی از خودی ها و اگر نشد بطور کل ، واگذار کنند.
سوم - به سرکوب در داخل و دخالت در خارج و.. ادامه دهند.تا حوصله جامعه جهانی سر رفته ،با حمله خارجی،خودشان همه چیز را از بین ببرند و آنرا به خارج نسبت دهند.یعنی حمله از خارج ،به از بین رفتن رژیم منتهی میشود.اما دین و مشتقات اش در پوشش آخوند خوب،برای ادامه پروسه آخوندیسم،با مجموعه تحت امرشان ،اعم از مساجد، امام زاده ها ،صندوق های نذری و سهم امام ،خمس و...ادامه می یابد.
برخی از آثار ظاهری این گفتمان پشت پرده:
1- پروژه دایه از مادر مهربان تر شدن احمدی نژاد برای ملت ایران.و جنگ زرگری که جهت داغ تر کردن این بساط ،هر دو جناح رژیم راه انداخته اند.
2- اگرپروژه مزبور، ناکام ماند ،آزادی موسوی و کروبی و...تا باتفاق بدنه طیف خاتمی و طرفدران هر دو موج سبز و اصلاح طلب در خارج،وارد میدان شده، قیام ملی میهنی را، با محور قرار دادن مسئله  رفراندوم ،از مردم بربایند.
3-تداوم قتل های زنجیره ای در ابعادی دیگر، همچون کشتار جمعی و زنجیره ای کارشناسان و متخصصین محیط زیست، که به اسرار بسیار مهمی پی برده و در حال علنی کردن و گزارش رسمی آن برای نجات کشور، بودند.
4-گفتمان و رفتار عصبی عده ای از سران رژیم همچون صدیقی امام جمعه تهران که گفت:یا باید دست و پای  تظاهر کنندگان قطع یا باید اعدام شوند. و امام جمعه ایلام که خطاب به معترضین گفت:با مین به هلاکت میرسید.یا فرمانده پلیس تهران که تهدید به زدن آر پی جی علیه تظاهر کنندگان نمود.و...
توضیح: چون این تهدید ها در صورت انجام،از جمله مصادیق بارز کشتار جمعی محسوب میگردد.این اظهارات جهت پیگیریهای قانونی جامعه بین المللی با اسم و عکس و مشخصات و بطور مستند در اختیار نهادهای رسمی و مدنی و رسانه ای جامعه جهانی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر