۱۳۹۷ مرداد ۶, شنبه

گزارش دوم- توصیه های اطاق های فکر رژیم در خصوص مسائل داخلی کشور:
1-ایجاد درگیری های عمدی نظامی در استانهای مرزی و نسبت دادن آن به تجزیه طلبان و حامیان خارجی آنان،با هدف ایجاد ترس و بزرگنمایی این امر،که سرنگونی رژیم به تجزیه ایران منجر میشود.
2- رفتن به سراغ شخصیت های فرهنگی اجتماعی و..فراموش شده قبل از انقلاب و آنتن دادن به آنها در رسانه های رژیم،با انجام مصاحبه های از پیش تدوین شده،در راستای بدگویی از سلسله پهلوی و نسبت دادن مطالبی زشت و دور از حقیقت باین خاندان،با جوایزی چون اعطای پاداش نقدی، برقراری حقوق بازنشستگی و...
3- انجام سه بازی همزمان 1- تشدید پروسه پلیس خوب و پلیس بد2-اتحاد نیروها اعم از اصولگرا اصلاح طلب علیه اپوزیسیون و دشمن(؟!)..3- ایجاد جریان سوم به رهبری خاتمی با شرکت موسوی و کروبی(بزودی آزاد میشوند) در راستای پروژه نجات رژیم از بن بست فعلی...
4- خروج نیروهایی از درون نظام اعم از نیروهای ارزشی و...با حربه ها،برنامه ها و اصول ظاهری جدید با اهدافی چون در دست گرفتن اداره اپوزیسیون داخل و خارج و سوار شدن بر پروسه مبارزاتی،هم برای بیراهه بردن و هم بمنظور شناسائی رهبران اپوزیسیون در داخل و ضربه زدن یا آچمز کردن یا بخود رها کردن در لحظه موعودی که رژیم در آستانه سقوط قرار می گیرد،به عنوان زمینه سازی جهت کودتای نظامی.
5- اخراج و انتصابات جدید بطور همزمان با دستگیری تعدادی از خودی ها با این هدف که اخراج و دستگیر شدگان عامل همه خرابی ها بوده اند و اینکه با گماردن کادر جدید،مسائل حل میشوند.قرار است در مرحله نهایی تعدادی ازین افراد محاکمه و تمام تقصیر ها همراه با طناب دار به گردن آنها انداخته شود.
6- برای اینکه حربه اعتراضی مردم در اعتراض به خرابی ها،فسا و کمبودها و.. از چنگ شان در آورده شود.قرارست تعدادی از نمایندگان و.. با شرح و بسطی از معضلات جاری کشور،نقش اپوزیسیون را ایفا نموده و باین ترتیب با وجیهه المله شدن کاذب،مطالبات راستین و مردمی و در راس آن پروسه تغییر رژیم ،به حاشیه کشانده شود.
7- ایجاد معضلات مصنوعی در شبکه داروئی پزشگی بهداشتی کشور و نسبت دادن آن به تحریم ها، در مرحله دوم ایجاد همین معضلات در شبکه کالاهای ضروری و مایحتاج روزانه مردم.هدف این است که مردم را تحریک و طی دعوتی از سوی باصطلاح شخصیت های نسبتا قابل قبول در داخل به خیابانها ریخته و همراه با بسیجی ها ساندیسی ها،علیه ریس جمهور آمریکا شعار داده شود.
8- آزاد سازی دستگیر شدگان دیماه تاکنون با پخش اعترافات اجباری، همزمان با پخش شایعات وحشتناک در جامعه در راستای ترساندن مردم از شکنجه و..با هدف جلوگیری از اعتراضات خیابانی ،اعتصابات و...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر