۱۳۹۷ مرداد ۷, یکشنبه

گزارش سوم ،از محافل پشت پرده رژیم در رابطه با مسائل خارجی:
-ترساندن شیخ نشین های جنوب از نیرو،امکانات و تسلیحات و اقدامات خارق العاده ایی که می تواند، در لحظه موعود شهرها و مراکز مهم را مورد هدف قرار دهد.(دو نمونه ای که زمینه را برای سخنان تهدید آمیز سلیمانی علیه ریس جمهور آمریکا فراهم نمود: 1- مورد هدف قرار گرفتن کشتی های سعودی در خلیج عدن 2- زدن پالایشگاه شرکت نفتی آرامکو در ریاض و ادامه این اقدام بعد از سخنرانی قاسم سلیمانی در حمله پهپادهای یمنی به فرودگاههای مهم ابوظبی و ایجاد ترس و وحشت از طریق رسانه ها که این رویه ادامه می یابد.
- طی یک سری اقدامات مخفی و ماهرانه باید از الگوی اسرائیلی ها در تهدید بشار اسد که کارگر افتاد،استفاده نموده،این پیام به وی داده شود.که اگر به نظام پشت کند یا خواهان خروج نظام از سوریه گردد.یا باردیگر به اسرائیلی ها معامله پنهانی کند. در طی 24 ساعت با یک سری عملیات ازپیش سامان یافته کنار گذاشته شده و نابود میشود.
- احیای قرار داد کاملته الوداد زمان شاه با ترکیه بمنظور دور زدن تحریم ها و استفاده از تمامی شیوه ها و تجربیاتی که زمان جنگ هشت ساله با عراق و نیز زمان احمدی نژاد دردور زدن تحریم های قبل از برجام در روابط فیمابین انجام میگرفت. در ازای تحویل زندانیان پ ک ک به ترکیه و اقدام مشترک علیه نیروهای معاند اردوغان.
-تشدید حملات سایبری با اهدافی چون مختل کردن برخی عملیات بانکی بین المللی بمنظور نقل و انتقالات مالی و پولی و دور زدن تحریم ها و کسب ارز خارجی قابل معامله در بازار های بین المللی (پولشوئی).
- چون پیغام هایی که از طریق برخی رهبران از جمله پوتین،مکرون،صدر اعظم آلمان و خانم موگرینی به ریس جمهور آمریکا در مورد تعدیل شروط و خواسته های وی به عنوان شرط اول آغاز مذاکرات محرمانه فی مابین کارگر نشد.باید راه سوی از طریق رهبران نزدیک تر به ترامپ در داخل و خارج از آمریکا یافت.که راهگشای پذیرش مذاکرات بدون پیش شرط شبیه آنچه که با اوباما در عمان گذشت، باشد.
- استفاده تبلیغی یه نفع نظام، در پی انفجاراتی که در اعماق زمین در غرب کشور با تبعاتی چون زلزله رخ داد.بمنظور ایجاد این شایعه که نظام در حال انجام یک سری عملیات و اقدامات و تولیدات نظامی خارق العاده و تولید انبوه بمب ها و موشک ها و غیره وامور ویژه اتمی است.برای ترساندن شیخ نشین ها و دیگرمعاندین نظام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر