۱۳۹۷ تیر ۲۲, جمعه

آری به اتفاق جهان می توان گرفت:
خبر روز- عبادی نخست وزیر عراق که در حال دیدار از بروکسل(بلژیک)بود.بخاطر قیام مردم بصره در اعتراض به خاموشی ها و قطع برق،این دیدار را ناتمام گذاشته و به کشور بازگشته و بلافاصله دستور توقف صدور ویزا به اتباع ایرانی،بخاطر قطع برق ایران به عراق را داد.
توضیح1- اعتراضات مردمی به کمبود آب و برق بخصوص در استانهای جنوبی و غرب کشور و افشاگری های همزمان مبارزین در مورد انتقال مخفیانه آب و برق کشور به عراق،باعث شد.رژیم بخاطر حفظ و بقای خود،آنچه را که از مردم دزدیده و به مزدورانش در هلال شیعه داده بود.به کشور باز گرداند.این امر می تواند الگوی مبارزاتی در استانهای مرزی از جمله شمال کشور(و اینکه چرا سهم قانونی پنجاه در صدی ایران از دریای کاسپین(خزر) را به ارباب ات پوتین واگذار و آنرا به هشت تا نه در صد کاهش دادی..) باشد.
توضیح2-کارشناسان خارجی معتقدند که هنوز هم می توان دریاچه رضائیه را تا بطور کامل به نمکزار و کویر تبدیل نشده،زنده کرد. به شرطی که آبهای ذخیره شده در پشت سدهایی که سپاه روی رودخانه های حوزه این دریاچه جهت آبیاری مزارع سرداران خود و مزدوران وابسته به بیت رهبری بسته ،بلافاصله باین دریاچه بازگردانده شود.همچنین هشتاد و ششهزار چاهی را که همین سرداران،ملا زاده ها،نیروهای امنیتی حفاظتی در شهر ها و اراضی اطراف این دریاچه کنده و از آب این چاهها برای املاک باغات و مزارع و استخرهای خانگی و..خویش استفاده می کنند نیز بسته شود.در نتیجه ،اگر مردم استان های اطراف این دریاچه بطور متحد و یکپارچه در اعتراض باین جنایات محیط زیستی رژیم بر خیزند.همانطور که در مورد دزدیدن آب و برق کشور و دادن آن به عراق و کویت عقب نشینی کرد.با جاری شدن آبهای طبیعی حوزه این دریاچه،دریاچه رضائیه احیا میشود.
توضیح3- اگر درآمد ملی کشور که توسط این رژیم دزدیده شده و به مزدورانش در عراق،سوریه،لبنان،افغانستان،غزه ،یمن،بحرین و... داده میشود،بکشور بازگردانده شده و صرف آبادی ایران و رفاه و آسایش مردم کشور گردد.کشورما تبدیل به یکی از ثزوتمندترین و در نتیجه آبادترین کشور منطقه و ملت ایران تبدیل به یکی از مرفه ترین و خوشبخت ترین مردم دنیا میگردد.نظر باینکه بقای رژیم دردزدیدن ثروت های ملی و دادن آن به مزدوران اش از حزب الله تا بشار اسد و طالبان افغانستان و.. نهفته است.در نتیجه یک خیزش ملی و نهایی منجر به تغییر رژیم به عنوان تنها راه و چاره باقیمانده ،این توانمندی ملی را به ایران و ایرانی بر میگرداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر