۱۳۹۷ آذر ۲۴, شنبه

حضور تمام قد شاهزاده، در انستیتو واشنگتن
همچون مربی بود .که تیم خود را به مرحله پیروزی حتمی ونهایی ،رساند: (پنج توپ در زمین ملت،برای زدن به دروازه حریف یعنی رژیم ج.ا گذاشت.که قبلا هر پنج توپ اش(رژیم) آوت شده است).
1-چهار چوب نقشه راه حمایت جهانی از تداوم مبارزات ملی،در راستای پیروزی نهایی را ترسیم نمود.در مقابل تحریم های جاری علیه رژیم،صحبت از کمک های سازنده (هوشمند)،به ملت ایران نمود:(مصادره ثروتهای ملی به تاراج رفته توسط رژیم و ذخیره شده در خارج توسط عمال رژیم به نفع ادامه مبارزات مردم).که با تحقق این امر کلید اعتصابات عمومی و میدان میلیونی با سرعت بیشتری ،زده خواهد شد.
2-این گفته که،به غیر از راس هرم قدرت،اکثریت نیروها در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته و در مرحله انتقالی ، از خدمات آنان بهمراه سایر نیروهای متخصص ،در راستای بازسازی کشور،استفاده خواهد شد.زمینه را ،برای ریزش این نیروها و پیوستن به مردم فراهم نمود.سرنوشت کسانیرا که مرتکب جنایت شده اند(دادگاه صالحه رسیدگی میکند) با افرادی که تحت فشار و اجبار،فقط دستور اجرا نموده اند.را از هم جدا کرده،این پیام را باین نیروها داد.که از هم اکنون راه خود را از رژیم جدا کرده و به مردم بپیوندند.
3-هوشمندانه دوستی با همسایگان(...اعراب) و صلح و آرامش در منطقه و رشد و ترقی را به حذف رژیم و جایگزینی آن با یک نظام لیبرال سکولار دموکرات مرتبط دانست.
4-هوشمندانه ،جامعه جهانی،کنگره آمریکا و نیز اروپایی ها و دول منطقه و جهان را به پشتیبانی از ملت ایران، که رژیم جهت حصول به مقاصد ایدئولوژیک خود ،کشورشان را اشغال و آنان را گروگان گرفته،فراخواند.
5-و... اینکه،خلاء قدرت رخ نمیدهد.آلترناتیوی برای اداره امور جاری تا رفراندوم خواهد بود.پاسداری از دوران گذر توسط نیروهای زیر راس هرم قدرت فعلی خواهد بود و روزی که مردم جهت تعیین سرنوشت خویش ،آزادانه، رای دهند.ماموریت وی(شاهزاده) خاتمه می یابد.
در مجموع،اهمیت این جلسه درین بود.که همچون نشست گوادالوپ(قبل از 1357)اما این بار بطور معکوس و علیه رژیم،سرنوشت ایران را این بار با محوریت خود(ماموریت من زمانی خاتمه می یابد که مردم....) و با پشتیانی ملی و جهانی رقم زد.اکنون نوبت ما ملت ایران است.که توپ پیروزی نهایی را به دروازه دشمن بزنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر