۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۷, جمعه


آخرین تحولات سیات داخلی و خارجی رژیم خامنه ای و مافیای قدرت
1- نتایج سیاست داخلی به روز شده خامنه ای:
- اتخاذ حالت نه جنگ و نه صلح،بلکه ادامه مقاومت (یا به معنی واقعی آن ، انتظار) در اصل، منجر به خدیم شدن و رکود امور و در انتظار معجزه ( دوران ترامپ بگذرد. تا مثلا ،جو بایدن ،به دادش برسد) بودن گردیده ،که به معنی دچار مرحله روز مره گی و روز مرده گی شدن رژیم است.
-تغییرات اخیر در بین فرماندهان سپاه و.. به معنی تشدید حلقه قدرت عرب تبارهای ضد ایران و ایرانی، در هرم قدرت،با انتصاب فحاش ها،برای تکمیل پروسه وحشی ها(عبور از اصولگرایی و ورود به پروسه فحاشی توحش گونه ،در برابر باصطلاح زبان فهم ها و متمدن ها(مثلا ظریف و روحانی) که دنیا بخصوص ترویکای اروپا ،در مقابل رجز خوانی های طیف اول ،یعنی فحاشان جنگ طلب، به نصایح و پیشنهادات طیف دوم ،از طریق واسطه هایی چون لابی های رژیم یا دولتمردان سویس ،ژاپن و..گوش فرادهند.یعنی کلید خوردن مذاکرات پشت پرده و تسلیم شدن ها.همزمان بر طبل آتش جنگ دمیدن از سوی فحاشان به عنوان پشتوانه این مذاکرات ،جهت امتیاز دهی کمتر.
-خامنه ای میداند .که آمریکا از شروط دوازده گانه عدول نمی کند.قبول آن شروط نیز، بازگشت به نقطه صفرو به هدر رفتن هزاران میلیارد دلاری است. که هزینه این شرارت ها و تروریسم و نیابتی ها شده است.در نتیجه، با ترفند ادامه مقاومت ،میخواهد، به هر صورتی که هست و لو کج دار و مریض ،از پشت کردن این تروریست ها، علیه خود جلوگیری نماید. اما نبود پول و امکانات، یعنی خود کشی مطلق و به حال خود رها کردن این نیروها ،با دستور شلیک اختیاری(با هدف های نامعلوم و چه بسا معکوس و علیه خود رژیم)..
2- نتایج سیاست خارجی اتخاذ شده اخیر خامنه ای:
-شرارت های اخیر و حمله به کشتی ها و مراکز نفتی امارات و عربستان،بازی با دم شیر بود.که حتما دامن رژیم را خواهد گرفت.سکوت نسبی و عکس العمل هوشمندانه پرزیدنت ترامپ ،در این مورد، باین خاطر بود: اجماع بیشتر منطقه ای و جهانی علیه رژیم-اخطار به ترویکای اروپا ،که نوکرتان را ،با توجه به افکار عمومی مردم خودتان هم که شده ،سرجایش بنشانید و الا ،مجبورید، در شرارت بعدی رژیم با ما باشید.(چون این بار بخاطر گل روی شما و تنبیه خود شما علیه رژیم منتظر مانده و سکوت کرده و کاری نکردیم.اما بار دیگر و تکرار حادثه باید به اتفاق همدیگر ،دنیا را بر سر این رژیم خراب بکنیم).
- جمهوری اسلامی تصور می کند، با این شرارت ها،خود را بیمه کرده، اما با این کارش:
1-ایجاد اجماع جهانی علیه تروریست ها و نیابتی های رژیم، با تاکید بر این امر، که این بازوان شرارت رژیم اعم از حوثی ها حزب الله،حشدالعشبی و...بسرگردگی سپاه قدس است. که در جریان عادی انرژی خرابکاری و باعث افزایش قیمت آن و رکود در جامعه جهانی میگردند و باید با اتحاد ما و شما(اعضای جامعه جهانی) علیه آنها ،از بین بروند.تا با جریان عادی و کاهش بهای انرژی ، رشد و توسعه و رفاه اقتصادی، بار دیگر به جهان، برگردد.
2- ضربات اولیه تنبیه نظامی علیه رژیم (بمباران مراکز قدرت، جباریت، خباثت و جنایت رژیم ) را به مراتب هوشمندانه تر قدرتمندانه تر، برق آسا و فراگیرتر، نموده است.
نتیجه:
1-آنچه که ،در صحنه واقعی ،با توجه به اظهارات اخیر پوتین و تنها گذاشتن رژیم میگذرد.این است: دنیا دیگر روی اسب مرده، یا بقول برایان هوگ،آخرین رژیم انقلابی در جهان،شرط بندی نمی کند.
2-با این دو بروز شدن سیاست داخلی و خارجی رژیم ،آخر و عاقبت آن ،بعلت اینکه خود در خانه شیشه ای نشسته .اما به دیگران سنگ پرتاپ می کند.مواضع شیطانی اش ،بیش از پیش برای همگان روشن تر و دیگر کسی برای این رژیم، تره هم خرد نمی کن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر