۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه


سیاست در حال احتضار داخی-خارجی جمهوری اسلامی
سیاست داخلی- ماشین تولید،صدور و انفجار سناریو های خبری،با شدت بیشتر و کار شبانروزی، به مراتب تشدید شده و ابعاد بیشتری بخود گرفته،تا افکار عمومی هم داخل و هم خارج از کشور را ،از آنچه که با محوریت سقوط رژیم در حال انجام است.منحرف نماید.هدف،وادار ساختن مردم به آب در هاون کوبیدن و ضایع سازی انرژی مبارزاتی،بسوی شخصیت ها و نکبت های دست دوم و سوم رژیم است.که با یک آگاهی و هوشیاری و هوشداری ملی،نباید گول این ترفندها و آدرس های غلطی اطاق فکر رژیم در حال احتضار را خورد.رژیم با تحقق این پروژه ها ،قصد دارد . ما را سرکار گذاشته ،تمام نیرو و انرژی مبارزاتی را، خنثی یا صرف اقداماتی بی ثمر و بی اثر توخالی و در حد صفر نماید..از جمله پروژه ای که تحت عنوان افشاگری ریس سابق صدا و سیمای رژیم،هم اکنون در صحنه است.عمدتا برای مقابله با یک جریان مبارزاتی است.که طی آن از هموطنان دعوت شده ،با امضای پتیشنی،همانطور که اسم سپاه، در لیست تروریسم بین الملل ثبت شد. با امضای آن بیانیه،اسم صدا و سیمای ج.ا نیز، در لیست تروریسم قرار گیرد.که معنی آن خاتمه همه شرارت های برون مرزی این ارگان نفاق افکنی- تروریستی ،در راستای جلوگیری از تحکیم رژیم می باشد.
سیاست خارجی- سونامی تنبیه رژیم ،بخاطر شرارت هایی ،که در جامعه جهانی ایجاد کرده و انجام میدهد.سرانجام گلوگاه رژیم را گرفته،که یک نمونه آن در اظهارات اخیرجناب پمپئو خلاصه میشود.وزیر خارجه آمریکا ،حجت را با رژیم تمام کرده و گفت:برنامه ما(با متحدین) ، فشار حداکثری برای هدف قرار دادن فعالیت های مخرب و تهدید آمیزی است .که رژیم علیه ثبات منطقه و مردم ایران انجام میدهد و اینکه ، تنها مردم ایران هستند. که می توانند رژیم را تغییر دهند و ما به بدنبال ایجاد فضایی ،برای این اقدام مردم ایران هستیم.
نتیجه-آنچه که از فعل و انفعالات رژیم،می توان دریافت،این است:
- با شعارخود کفایی اقتصادی،از مردم ایران زهر چشم گرفته ،چنین تداعی نمایند.که ایران را تبدیل به کوبا و کره شمالی می کنند.از طرفی، مرتب بر طبل رواج خشونت عمدی در داخل و جنگ (و لو محدود) با خارج می زنند.تا اگرمردم قیام کردند.بهانه ای برای سرکوب بیشتر مردم داشته و سپس با تحمیل یک جنگ دیگر به ملت ،جوانان کشور را هدف آتش دم توپ باصطلاح دشمن قرار دهند.یعنی تکرار آنچه، که در جنگ تحمیلی خمینی ،با شعار جنگ هم نعمت است ،به مردم ایران کردند.
آما آنچه که به عنوان مانیفست ملی میهنی ،هم اکنون، در فضای مجازی، جهت اقدام جمعی و در موقع مقتضی ، بین ملت ایران مطرح است.این است:
1- از صد در صد در آمد ارزی حاصل از صادرات نفت و پتروشیمی،تنها ده در صد آن، صرف بودجه عمومی واقعی شده و مابقی در اختیار نهادهای سرکوب و ترور رژیم، برای ایجاد حمام های خون، در منطقه و جهان،قرار گرفته و می گیرد.
2- از 800 میلیارد دلار در آمد نفتی و 200 میلیارد دلار در آمد گاز و پتروشیمی(مجموعا 1000 میلیارد دلار) در آمد ارزی زمان ریاست جمهوری ملیجک رهبر(احمدی نژاد) چه کار مفیدی انجام شد.که اکنون با لغو تحریم ها انجام گیرد؟ مگر کل در آمد نفتی ، از ابتدای استخراج نفت در ایران ، تا سال انقلاب کذایی 1357 معادل 140 میلیارد دلار نبود؟ مگر با این رقم اندک، ایران عقب مانده دوران قاجار،در عصر پهلوی اول و دوم وارد عصر جدید و تمدن و رشد و توسعه و رفاه و آبادانی نشد؟ مگر توافق برجام، ارزی معادل دو برابر آنچه که در دوران ملیجک اول بود. نصیب ملیجک دوم (روحانی) نکرد؟ این بار نیز،چه کار مفیدی به جز ایجاد حمام خون هلال شیعه و تقویت ماشین ترور و کشتار در اقصی نقاط جهان انجام دادند .که اکنون با لغو تحریم ها، تغییری درین سیاست خونین بدهند؟!
3-نباید وارد دام گستری رژیم یعنی خشونت شد. خشونت خشونت می آفریند.اما دفاع در مقابل خشونت ضروری ملت است.اگر رژیم به مردم حمله کرد.باید ضد ضربه زد و جانانه از خود و هموطنان حاضر در صحنه نبرد دفاع نمود.جنگ هم اگر زمینی باشد.برنده رژیم است.اگر همچون تحریم های هوشمند، زدن ضربه هوشمند ،به نقاط حساس و کلیدی و شاهرگ حیاتی رژیم باشد.پشتوانه ای برای میدان میلیونی مردم، برای آزادی از زندان بزرگ هشتاد میلیونی ایران خواهد بود.مردم هم اکنون ازین سه نکته، از طریق رهبران میدانی ،بصورت ده - دهی یعنی اطلاع رسانی هر نفر به ده نفر دیگر و الی آخر و در ارتباط با هم (با رعایت همه اقدامات امنیتی حفاظتی و هوشیاری ملی) مطلع میگردند. اکنون ملت ایران می داند.با آمدن میلیونها ایرانی، با هدف سقوط و سرنگونی این بساط اهریمنی ،به میدان مبارزاتی،اگر همه ی ارتش های جهان نیز، با رژیم متحد گردند.نمی توانند چنین اتحادی ملی میهنی میلیونی را شکست دهند.چه رسد به رژیمی که متزلزل و در حال فروپاشی بوده و برای روحیه گرفتن و تسلّای خود،مزدوران تروریست اش در منطقه را ،وارد ایران نموده است.آیا ننگی ازین بالاتر را می توان تصور نمود؟!.که یک رژیم ترسو و زبون ،برای مقابله با ملت ، از اجنبی کمک گرفته است.؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر