۱۳۹۸ تیر ۶, پنجشنبه


اجلاس جی 20 زمینه ساز تصمیم نشست جی 7،مبتنی بر آنچه که در بطن جامعه ایران میگذرد.
مقدمه1- سعی رژیم همواره این بوده و هست.که با بمب های خبری ،آدرس های غلطی ،افکار عمومی را ،از مسیر اصلی، بسوی بازی های همیشگی رعایت حجاب،بهائیت،شیعه سنی، ترک و عرب و فارس و عجم و کرد و بلوچ و آب بازی و دوچرخه بازی و مجموعه ای از مسائل رسانه ای، فرهنگی ،اجتماعی واقتصادی ومعیشتی ، دشمن تراشی با همسایگان و.. منحرف نموده، بر اعتراضات سیاسی (برانداز محور) سرپوش بگذارد.در همین مسیر، جیب های گشاد و بی انتهای راس هرم قدرت و فساد مطلق و نهادینه شده ای، که در آن گرفتار است.باعث به خطر افتادن امنیت شغلی طبقه متوسط و محافظه کار و حتی پرچم سفید جامعه و نزدیک شدن آنان به اکثریت فقیر مردم و رسیدن این قشر به مجموعه 50 میلیونی، از جمعیت تهیدست کشور گردیده است.که حاصل این امر سرانجام، یک انفجار انقلابی جامعه علیه حاکمان ستمگر فاسد می باشد.پروسه ای که در شرف تکوین و مراحل نهایی و بی بازگشت است.
مقدمه2-مردم از برنامه دیدار نحست وزیر ژاپن، با خامنه ای ،تا زدن پهپاد آمریکایی، در روز روشن و به چشم خود دیدند . این رفتار چکشی خامنه ای در همه ی زمینه هاست.که باعث بدبختی نکبت و فقر و عقب ماندگی و.. آنان شده است و نه تحریم های آمریکا و دیگران ، که خود این تحریم ها نیز، بخاطر سیاست های مخرب راس هرم قدرت بوده است.
مقدمه 3- همزمان ،مزدوران رسانه ای،سایبری و تبلیغاتی رژیم ،که ماموریت ترساندن مردم ،از فروپاشی و دوران گذر را داشتند.اکنون در آستانه فروپاشی رژیم ،با شکل گیری پنهان و غیر اعلام شده (برای اینکه ملا خور نشود) همه مکانیزم های لازم برای عبور بی یا کم هزینه ،ازین بساط اهریمنی، از سوی اپوزیسیون برانداز محور،با جیغ های بنفش و حنجره پاره کردن ها و در خطر دیدن موقعیت خود واحساس یتیم شدن ،بخاطر مرگ قریب الوقوع پدر خوانده،آخرین تلاش های مذبوحانه شان را، همچون غریقی که به هر خار و خاشاکی چنگ میزند. تا نجات یابد.بعمل میآورند.(این نشانه خوبی، مبنی بر این است. که این مزدوران ،پی برده اند .ارباب شان ،مشرف به موت است .در نتیجه با همه توان، سعی دارند.که این مریض محتضر(همچون لویی شانزدهم) را بلکه بتوانند نجات دهند.
مقدمه4-پاسخ تحریمی ترامپ، به شرارت های خامنه ای(سر مار) ، با هدف گرفتن راس هرم قدرت رژیم و عواقب مضمحل کننده ای، که این اقدام ،علیه بساط خونبار خامنه ای در ایران و جهان و تعطیلی آنها به همراه تحریم وزیر خارجه اش بعنوان عامل نفاق و فساد و نفرت و دروغ پراکنی در افکار عمومی جهان(مقدمه ای برای بستن سفارتخانه های رژیم در جهان) از جمله نتایج اجلاس جاری جی 20 و سپس به بار نشستن آن در اجلاس سران جی 7 در ماه اوت ،خواهد داشت.
نتیجه: رژیم در همه زمینه ها ،اعم از داخلی و خارجی، مبتلا به سرطان سیاسی اجتماعی فرهنگی اقتصادی و.. شده و مثل خود این بیماری، که با مرگ بدنه ،خود بیماری هم می میرد.چاره ای جز مرگ این بدنه فاسد و سرطانی ندارد.باین ترتیب ،هم در داخل ایران و هم خارج از کشور،پایان ماجرا(رژیم ج.ا) بطور توائمان و مکمل هم ،کلید خورده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر